Crna Gora...

04.03.2010.

Doljnji tekst je namjerno napisan malo tendeciozno jer i ja sama znam da se selo ne može podijeliti na dolje dva primjera, no vidim da osim pljuvačine nema nekog pravog i konstruktivnog odgovora, potogoto nekog direktno sa njive.

Navodno je poljoprivrednicima ukinut poticaj unazad dvije godine. To bi značilo da u tih par godina nisu dobili ni kune. Kako bi inače netko mogao nešto ukinuti retrogradno. Hmm. To mi nitko od vas nije rekao. Da li je to istina ili ne - nemam pojma.

A sad malo o IGH (i ostalima) i Crnoj Gori! naughty

Ako neko preduzeće "pobjedi" na natječaju sa dobrih 40% ispod cijene (što se desilo sa gore navedenim poslom autoceste preko - poprijeko brdovite Crne Gore) - to bi značilo:

a) da se gadno zajebo
b) da je totalno neozbiljan
c) da misli kako može u inozemstvu raditi kao i unas (čitaj: s HAC-om) - daš neku suludo nisku ponudu, pa poslije preko kroz VTR-a smuljaju i tih 40% ili čak i više dolara/kuna/dinara..

Baš me zanima kojim su se ključom igrali Radić & Co. u toj igri.

I da - naravno da država NE mora i NE smije davati državna jamstva privatnim firmama. Svaka čast Jaci što se uspjela odhrvati (sigurna sam da su je "stiskali" u vlastitoj stranci) od tih primisli.

Mislim da je vrijeme da slijedeći post bude o modi i cveću. Previše mi je to politike i gospodarstva u posljednjih nekoliko dana. rolleyes

<< Arhiva >>