Anoreksija u Hollywoodu i kraljevskim dvorima...

24.09.2009.

Znam da je very moderno biti mršavo zgodna. Osim onih Kućanica što su zapravo 30-neštogodišnje glumice što su žestokim vježbanjem, ne jedenjem i botox-om, uz nekoliko liftinga i skidanja sala doćerale svoja plastična tijela do nekog (njihovog) ideala ljepote, izgleda da se ta bolest širi i dalje.

Gledam posljednje fotografije Angeline Jolie - pa ta je žena živi kostur. Dal' je to od živaca, droge, mode ili hrpetine djece, ali je ona na kilaži ispod vreće cementa. Koma.

A nju sam oduvjek smatrala idealom ljepote!

Doduše, ona je tu "mršavu" fazu već imala u vrijeme kad se spetljala sa Pittom (osobno mi je premršava u onom njihovom zajedničkom filmu), ali nakon što je zatrudnila - malo se "pofutrala". Sad je opet očito zviznula. Šteta...

Pa onda princeza (ona neka ex novinarka) Letizia (od Španjolske) ili kako li se već zove. Ta isto izgleda grozno. A ako na slikama izgleda loše, u zbilji je stvar još gora.

Pa onda princeza Rania. Ta vam je iz Jordana. Bila je zgodna. Prezgodna. Sad je bolesno mršava. Prebolesno. Pa onda ona mala glumica-drogerašica Lindsey Lohgan. Pa.... cry

Osim što mi se živo fućka što sve te dotične glumice aka princeze izgledaju komatozno, ne mogu ostati zatvorenih očiju na činjenicu da one utječu na živote naše djece. Pogotovo one ženske. Jer su male žene od 12-13-14 ili mrvicu više podložne poistovjećivanju sa dotičnim likovima iz show bizza...

A ako to slučajno krene u krivom smjeru... no

Ps. Nakon što sam kratkim elaboratom objasnila roditeljima njihova prava kao predstavnika u Vijeću roditelja (to je više išlo razrednika nego njih jer sam njemu htjela dati do znanja da nas ima i načitanih), jednoglasno su me izabrali po treći (jubilarni) put na istu dužnost. Totalno razdragani da ne moraju nekoga između sebe. Jebiga. To mi nije bila namjera. Tak mi i treba kad imam dugi jezik. nut

<< Arhiva >>