Dobro jutrooo... 1100. post!

21.09.2009.

Kao prvo - dobro jutrooo.... (uf što mi fali Vicko u cik zore) wave

Potaknuta Snoopyshistinim postom o obljetnicama jučer sam se malkice bacila na kopanje po svojoj statistici.

Osim što pišem punih četiri i pol godine (prvi pročitani post bio je od Danijele Dvornik tj. od Opaljene), osim što sam napisala puuno postova (ovaj je 1100.) i udavila vas mnogim što privatnim što općedruštvenim pitanjima, zaintrigiralo me koji je post dobio famoznih 100 komentara.

Nekako mi je to bilo nemoguće... nono

I tako sam prošla sva svoja stanja ovog ljeta - od euforičnih, do onih nekih "kišnih" i "secesijskih" (ako je tko gledao novu reklamu od Tomato - tj. recesijskih), avanture na aerodromu u Ćilipima....

Nisam baš daleko stigla jer sam lagano čitkala svoje umotvorine. nut

I da, pičvajz vezan uz prošli službeni put - onaj u Dubrovnik se ponavlja. Više manje. Ovaj put bih se morala, nakon prezentacije u 5 popodne (zadnji dan skupa - čitaj: svima će biti pun qu predavanja rolleyes) teleportirati iz Šibenika u selo moje malo, jer drugo jutro Mala mora u Zg. na kontrolu u bolnicu. Malo su mi se stisnuli datumi.

Ne mogu se odlučiti da li ću za to biti sposobna. A tu su još i neke druge sitnice... bang

<< Arhiva >>