Petak (bez metka)...

11.09.2009.

Sad bi netko rekao da je to g.o. blues, ali nije.

No, dani mi prolaze u up and down raspoloženju - od preuzimanja poslova i odgovornosti (jebiga, lova ne pada s neba), borbe sa (smrdljivom) živinom, besparicom (kasne neke "sigurne" uplate) i šire...

I jebe se meni jel' se konačno Kosorica dogovorila sa Slovencima i da li Lambašica šeta po talijanskim Alpama, a još nema snijega...

Doduše, danas me razveselio izlazak novog "Dijabetes" časopisa kojeg možete potražiti u svim većim Konzumdućanima. Ima i promotivni tekst o mojem kućnom uratku. Pa, tko voli - nek izvoli!

Ni knjige za školu još nisu stigle. Nek se zna! Bila u knjižari već tri puta. Svaki put me vraćaju, s time da one za srednju još nisu ni naručili! Fak. headbang

Idem oprat' suđe, povješat' veš i spremiti se na janjetinu. I pivo. fino

Guzda slavi "aldomaša" u Ogulinu. Detalji nisu bitni. Zar ne??

<< Arhiva >>