Bandić i darovi narodni (nema veze sa Harry Potterom)

24.08.2009.

Ne mogu a ne reći kako mi je svojedobno Bandić bio simpatično biće.

Biće koje je stvarno zaslužilo (ono prvo put) mjesto grado-načelnika jer se potrudio, da ne velim prvi put u postojanju mjesta gradskog načelnika, biti na svakom mjestu, rukovati sa svakim stanovnikom grada, uključujući Rome (kojima valjda zna imena poimence), gurati da se svi investicijski radovi obavljaju u relativno brzom roku (a ne prepušteni birokratskom aparatu kao inače do tada), plaćao školske knjige djeci puno prije izbornih godina, da ne velim da nije bilo čovjeka koji nije znao njegovo ime i prezime. A bilo je gradonačelnika za koje nismo ni znali kako se zovu ...

No, kad se totalno povampirio i ujedinio sve gradske službe u Holding i zasjeo kao Kappo di Banda na čelo, pa se bez njega ne može naručiti ni wc papir za birokratske gradske guzice - eee... mislim da je tu negdje vrisnuo i 'ošo na "drugu (mračnu) stranu".

Naravno, bez obzira što se i ja vodim kao "gradsko dijete", sa svim svojim pravima (koje ne konzumiram) i dužnostima (prirez), to je definitivno moja odluka, pa se po tom pitanju ne bunim.

No, kad iz mog (nemojte misliti da mi ne uzmu malo burninmad) džepa odlazi novac za:

- Bosance - Hrvate u BeHa
- Hercegovce u (pra)Domovini BeHa
- vatrogasna (ganz nova) vozila u Tisnom
- polovne hitne pomoći (ili što li već je to bilo jučer - danas) za ne znam više koje mjesto u lijepoj našoj (još sam na g.o. - nije mi za zamjeriti) - sjetih se, ne hitne već vozila - pauke!!
- službena putovanja u Sarajevo, Brijune, Pulu, Zadar, Šibenik (samo u ovih posljednjih par dana)

i sve to u službi predsjedničke kampanje koja to još nije....

Jer nije Bandići od jučer! headbang

Kad proglasi kampanju može mu netko zamjerit' što to radi u svojstvu gradonačelnika. A i pare, koje će naknadno dobiti kao kandidat neće morati vratiti gradu, već se staviti u svoj džep.

Ili onaj SDP-ov??

E moj Milanoviću. Znam da ti Bandići nije ni do koljena i da ga ni mrvicu ne kontroliraš. No, dragi moj, he beš takvu stranku... sorry, ali to je mišljenje jednog malog čovjeka (da ne velim žene - majke i peglerice iz naroda)....

<< Arhiva >>