Doobbrrrooo juuutroo...

19.11.2008.

NIje da mi nešto pada na pamet, no, volim ove ranojutarnje postove...

Doobbbrrrooo juuutttrrroooo....!!!!

I da, gdje je otišao Vicko Budilica? Nema ga više ujutro na radiju.
Barem ne onom koji ja slušam. Hmmm...

Zato mi brblja Barbara. Bez da udahne zraka. Koja mi ide na živce. Jaako. No čovjek prije ili kasnije ogugla, pa se na svašta navikne.

Bar ju ne vidim. U onim groznim haljinama i groznim frizurama. Kaj je teta frizerka sa HaTeVe-a neka Žužina šulkolegica po godinama?

Ma, neee.... Žuži ne bi dozvolila takvu frizuru. A bome ni haljinu...

I nema smisla da me tješite da su pet - šest jedinica tj. ukupno negativnih ocjena iz glavnih predmeta u drugom srednje - nešto što će samo od sebe proći....

Nasljednik je u kazni. Kopa podrum. Kojeg nemamo. Da ga tamo zaključamo, bacimo u lance, bacimo glavom u knjige . headbang

<< Arhiva >>