Posao vikendom... grrr

21.09.2008.

Eeee...

Umorna sam kao pas.

Em sam bila blatna, em sam bila vlažna, da ne velim pokisla, em sam se smrzla nasred livade, bolje rečeno njive ....

A posao??

Nemaš koga uloviti na mobitel, a kamoli dovući na posao. Jedni u kletima beru, drugi pretaču, treći već natenkirani i bauljaju - a ja s tim trećima moram odraditi neke ozbiljne, opasne poslove... headbang

U subotu popodne, nedjelju cijelu...

Grrrr.... burninmad

I netko veli da Rudarka niš' ne radi..

Ps. Izvještaj iz BB kućice: Lucija ostala. A jebala ih ona nova. Priča ingliš gdje god stigne. Više od one strankinje koja je živjela u NY. Za poludit na šta ljudi spadnu... rolleyes

I još malo za kraj: ne kužim kako se svi čude da pratim BB. U kompletu sa kuhanjem sutrašnjeg ručka, surfanjem po blogosferi na netu, taman mi dođu i BB događanja na TV-u. Mjesto radnje: kuhinjski stol, oliti moj home office! Ipak sam ja jedna žena, majka, šefica. Zar sumljate u moje multi - sposobnosti ??? cool

<< Arhiva >>