Pušači da ili ne... (preslikano iz BB)

16.09.2008.

Gledam svađu na BB - između pušača i nepušača.

Doduše, očekivala sam puno gorih svađa još u prijašnjim BB, ali se oni očito nisu doveli u situaciju da ih je tako puno s tako malo para (zajebali onaj neki zadatak sa slonovima, a glupani, kladili se na veliki postotak, pa imaju mizerno malo kuna za hranu).

I sad - pušači bi - od tih malo para - da se kupi kutija cigareta. Oni kao nisu ovisnici. Hello? puknucu

Nepušači traže samo zahvalu. A pošto ju ne dobiju od ovih pušača - traže istu količinu love za svoj luksuz - bila to čokolada, sladoled, whatever.

E, sad bi oni prvi "pravdu" - u stilu - gladni kruha, a sad ovi drugi hoće pizdarije. A njihove cigarete su nužda??

Ja sam onaj pravi nepušač - nikad nisam pušila, pa imam određenu dozu tolerancije za pušače, za razliku od "poturica" - bivših pušača koji su obično jako nabrijani za svoja prava NEpušača. Kako bi se ja postavila u takvoj situaciji unutra? Stvarno ne znam. Vjerojatno kao i ovi ostali nepušači - tražila pravicu i komadić slatkiša. fino

No da, možemo mi sada lamentirati o tome da li je gledanje takvih emisija, da ne velim snimanje istih (doduše, ti tek mlate pare na reklamama i glasovanjima) ili sudjelovanje unutra (doduše, oni svi žele jack-pot i misle da su sposobni doći do kraja i pobijediti) - moralno.

A da je zanimljivo i zabavno - je. smokin

<< Arhiva >>