Pool party...

25.08.2008.

Kao prvo - malo o Photobucketu - pronašla sam moj password, koji ne prolazi. Moj mail (kada se traži povratna informacija o zaboravljenom passwordu) - također ne prolazi, pa sad - što da radim??? cry

U najgorem slučaju otvorit ću novu stranicu, ali mi nikako ne ide u glavu što se desilo?

Ne, ne, nikome nisam poslala mail sa podacima. Znam da je to najgluplji način da se izgube svi podaci, no to ne znači da neću nasjesti na isto. Koliko god sam sad pametna.. Jel tako?


I da - osim što trenutno traje second birthday party - njih pet curica - sve isto, kao da su blizanke (svoju jedva poznajem) - "dečki su taako glupi" - zato nije zvala ni jednog dečkića (prošle godine ih je bilo skoro pa dvadesetak, od toga pola dječaka) zujo preživjeli smo i subotnji pool party.

Pool party je odlična fora da ugostiš i zabaviš hrpu klinčadije kako ne bi rasturili kuću jer su odrasli vani na terasi u zanimaciji njam - ham - srk.

Najmlađa gošća (tri i nešto sitno godina) - malo se bojala ovih što su skakali, mali kumić (pet godina) - taj je htio "plivati" bez plivica pa je bio najopasniji i ostalih petoro luudo su se proveli. Pri kraju dana, kad se već smrklo i rashladilo - bilo im je dosta kupanja! smijeh

Mi smo pak krkali janjetinu ispod peke, roštilj, srneći gulaš (još uvijek je odličan)... njami

Jučer smo se zavukli po krevetu do iza 11. Predložila sam Guzdi da budemo kao Yoko Ono i John Lennon i da ostanomo u krevetu cijeli dan. Jebiga, zgiljo mi Lennon prije nego je otkucalo podne. C c c... zubo

<< Arhiva >>