Što čovjeka veseli na g.o....

16.08.2008.

Svakih par godina tokom mojih boravaka na moru dešavale su se neke "spektakularne" stvari:

- davnih dana, bili smo na Hvaru (Starigrad - u jednoj prastaroj kući u samoj staroj jezgri grada), desila se tragična pogibija Lady Diane - bila sam sva jadna što nemam "svoj" komp i Internet da pročitam direktno na engleskim stranicama najnovije vijesti, već smo bili vezani za "naše" televizijske vijesti...

- par godina kasnije - bila sam sa starcima i malom djecom u Istri (tu gdje sam i sada, trenutno direktno s vama spojena na blog - fala modernoj tehnologiji i šefu koji mi je posudio karticu!!) kad je za Veliku Gospu tragično preminula Ena Begović, majka tada jednomjesečne male Lane (gospođa neprežaljena Radeljak - if you don't know). Nakon pomnog gledanja televizije (morali smo dodatno doplatiti za dnevno korištenje tv-a!) i nakon što smo pokupovali sve dnevne i tjedne novine - Kraljica Majka je to lijepo komentirala u svom stilu - "Ma da, vidiš, baš se zabavljamo na moru. Da nema sad toga, tko zna što bi čitali..." - Znate već kakav je humor ona imala...

Ove godine je olimpijada, pa u nedostatku zanimljivijih stvari - gledamo Talijane, Slovence i sve ostale tv kanale ("naši" su tako loši - ne idu preko satelita, pa za HTV2 imamo neku groznu sliku bez tona). Nema veze što ne pokazuju naše sportaše. Od njih baš i nije neka vajda....

Definitivno nam je dosadno i *ebeš takav godišnji gdje se samo jede, spava, kupa, čita...

Doduše, svaki dan "skoknemo" do Pule (računajte - ukupno oko 60-ak km), no i to nam više nije neka fora...

Opako razmišljam o slijedećem godišnjem!!

Što bi me zabavilo i zadovoljilo??

Malo jedrenja - definitivno. yes
Malo ronjenja - davna želja (pošto slabo vidim bez leća - rješenje bi mi bila ona dioptrijska maska H. Granta iz "N. Hilla"). dead
Izlet u Veneciju (Guzda se opire, kao i Mala - vele "smrdljiva bara") - za to bih si i našla neku lovicu, hmmm... smijeh
Jahta - makar na jedan dan... Ufff.... cool

A da uplatim loto??

Ps. Kaj je to kategorija posta - ICT?? (izbacili moju omiljenu kategoriju - lova!)

PPs. Pratimo pomrčinu!! thumbup

<< Arhiva >>