Odoše...

09.08.2008.

Jučer, kad sam konačno izbacila svoje "predrage" goste na aerodromu - ne znam da li su se ljutili ili ne što sam morala žuriti natrag na posao - jedna ružna desetodnevna agonija je završila.

Nekoliko sati kasnije, kada sam "razoružana" od službenog auta (nažalost, mobitel mi ostaje) i bez grižnje savjesti što me zamjenik baš i nije previše slušao, pa će me poslije zivkati kada dođe datum izvještaja - krenula sam na zasluženi godišnji odmor.

Ha!

Sa osmjehom na licu!

Znala sam ja da će ta storija sa mojim gostima biti koma. No, nisam znala da ću tako pucati po šavovima, valjda starim..
Problem je što ja uvijek unaprijed znam što će se desiti. I kada to velim - svi me popljuju kako sam grozna, pesimistična i bla bla bla...

Zapravo sam samo realna.

Zašto me sve to oko familije mojeg supruga tako živcirano - stvarno ne znam. Svi su me prijatelji, kolege, čak i sam Guzda tješili kako će sve to proći i kako se moram opustiti i NE živcirati.. (doduše, Guzda sam priznaje da njega živcira moja familija - pa smo kvit!)

Da li bi se što promijenilo da mi je pukao film i da sam im skresala u lice što ih ide? Teško. Nisu bili s autom da sjednu i zgiljaju. Samo bi se zamjerila Guzdi koji je htio biti dobar domaćin svojoj sestri koju ne vidi svake godine (doduše, koja se nama ne javlja osim kad joj nešto treba!)..

Najgore je to s tom familijom by law - nit su tvoji vlastiti, nit im smiješ reći nešto što inače veliš svojima, uključujući prijatelje kad zabriju..

U krajnjoj liniji, ako ti neki od prijatelja ili poznanika ide na živce jer je škrt i ne želi platiti rudnu, a tebi to ide jaako na živce - lijepo ga izbjegneš i prestaneš zvati na piće...

Predamnom je dan za pakiranje, organiziranje, peglanje i ostale stvari...

U ponedjeljak sjedamo (još uvijek se ne zna tko ide za istač - Guzda mijenja planove brže od Clinta E.) u Car - i odlazimo.

Hi hi, sa mnom ide i laptop, a uspjela sam ižicati i karticu za internet, pa ću vas svaki dan daviti direktno s plaže!! Jeeeee.....

Ps. Da li su se javili da su sretno stigli? Da se zahvaljuju? Malim malecnim SMS-om??? Neee.....

<< Arhiva >>