Još samo pet dana....

03.08.2008.

Baš vam svima hvala na suosjećanju!

No, ne mogu (i u krajnjoj liniji ne smijem zbog Guzde) se s njima posvađati jer su stigli sa "Krilima" pa se ne mogu naljutiti, sjesti u auto i otići. Nažalost. I -vjerovali ili ne - ja nisam tip koja bi tako pukla i s nekim se verbalno sukobila. S druge strane, i Guzdi je sve preko Qu, pa mi je odmah lakše.

Jedna od stvari što me strašno ljuti je ona priča "u Njemačkoj je sve drugačije" tj. bolje...

Oni, eto kupuju kuću, novi auto, spremaju se u Grčku na more... rolleyes

A šogorica je nezaposlena samohrana majka sa razmaženim derištem koji ne govori materinji jezik, ima previše kila i sve što zna je jesti kolače! Djetetov otac (šogor to be) je čovjek u toku razvoda od bivše, koji je ruku na srce - fin čovjek, ali je obični šljaker - električar. Neš' ti standarda....

Vjerojatno su svi zapravo ljubomorni na naš standard, kakav god on bio ovdje na selu!

I da - što sam dobila za poklon; baš se pitate???

Sportske hlače (uopće nije moj stil i to šogorica zna!) s dječjeg odjela S'Olivera ili tako neke firme...

Mogu ja njih navuči, nije da ne. Ali su mi neudobne u struku jer se dječji modeli drugačije kroje nego oni za odrasle....

Ma, baš im hvala...cool

Ps. Još bih dodala kako nas razvesele posjetom svakih četiri do pet godina, pa sam sada mirna... Osim ako im se nije previše dopao naš bazen i besplatni smještaj nivoa 4 - prema 5 zvjezdica....

<< Arhiva >>