Roditeljske slatke brige...

08.07.2008.

Oduvijek su mi išle na živce one priče moje bake kako je nekad bilo puuno bolje nego sada, pa se trudim ne uspoređivati nove generacije sa nama.

Mi smo neka dinosaur generacija kada je još i Štulić bio "živ", gledali smo samo jedan crtić dnevno, kada je netko izašao, nisi ga više mogao pohvatati na mobitel (makar je sad to totalno upitno da li ti baš govori istinu gdje je i što radi), nije bilo u dućanima sve što sada ima, pa si mjesecima čekao da se ode jednom godišnje u Trst ili Graz (i famozni Leibniz), a muzika se "kopirala" na kazićima. O kompjutorima da ne govorim (doduše, imali smo mi onu famoznu igricu za tv - one crtice koje su simulirale igru "tenis", a poslije i Spectruma ZX).

Zato mi je teško komentirati izjavu zakonitog Nasljednika (ako ga ne razbaštinim kad mi pukne film!!) kako sam ja kao majka i roditeljica jedina kriva što je on gospodin išao na popravni. (prošao je prošao...) Ja sam ga u ključnom trenutku dan prije testa - ispravka razljutila tako da on nije bio u stanju napisati dobro dotični test.

Ili mala moje prijateljice koja je tražila nagradu (čini mi se neku manikuru koji qu) - eto, cura položila matematiku, na popravnom. Nakon 500 kuna instrukcija, živciranja roditelja i ostalih pizdarija...

To što smo mi svi poderali grlo od vike, pojeli nokte od živciranja i popizdili tisuću puta u ovih posljednjih tri tjedna - nikom ništa...

Stvarno su zavrijedili da ih ostavimo i budemo "super roditelji" - pa nek poslije kopaju kanale...

Grmrljslkdačdillskdajfkčl...... headbang

<< Arhiva >>