Bazen...

22.06.2008.

Kao što se neki od vas sjećaju, prošle godine nam je proradio bazen. Naš mali slatki - Rudarka ne može stajati - bazen!

Sve bi to bilo divno i krasno da nema nekoliko stvari:

- ne volim da mi susjedi smetaju, pa se tako i ja trudim ne smetati susjedima bukom, glasnom (specijalno narodnom) muzikom (toga se baš i ne drže naši prvi susjedi, no tih ispada i nema tako puno), vriskom i sl. zvukovima - što je teško izvodivo s hrpom djece na dotičnom "familijarnom" bazenu

- održavanje bazena je vraši kompliciran i skup sport, pa mi ne pada na pamet da se ovih, jučer ulupanih (ne želim reći koliko) kuna za 25 m3 vode pretvori u žabokrečinu zato što je cijela ulica djece bančila u istom!

- ne želim da mi se tuđa djeca, čije roditelje uopće ne poznajem muvaju blizu bazena sa nakanom da se zabave - plivaju - skaču u njemu. Da se razumijemo, nemam ništa protiv klinaca, osim što JA OSOBNO osjećam užasnu odgovornost da im se išta desi (da ne spominjemo utapanje, ufff). Roditelji su čudna bića - ne čude se što im djeca, u badiću i s ručnikom oko vrata odu na cijelo popodne, a da nije u pitanju gradski bazen, sa svojom ulaznicom, ali bome i sa svojim spašavaocem i medicinskom potporom!

- naravno da moja djeca ne kuže opasnosti dotične situacije. Kao prvo, bolji su plivači od Rudarke i smatraju da svi znaju jednako dobro plivati, skakati na glavu, roniti i raditi ostale pizdrarije na vodi..

- Guzda, kao svi muškarci ne vidi nikakvu grozotu u svemu tome. Smatra da Rudarka pretjeruje, kao i obično!

- sada je Rudarka najgroznija osoba u cijelom susjedstvu.

Prošle godine je mali susjed stigao sa tatom i bome je dotični tata, nakon otvorenog razgovora (pomišljam da tražim isto i na pismeno) odlučio da je bazen ipak malo prevelik i predubok za njegovog klinca i da on osobno (što sam mu ja predložila) ne bi "stražario" i čuvao malog. Ipak sam za dobrosusjedske odnose predložila da tu i tamo svrate oba dvojica - pa nek si čuva sam klinca...

No, da sad prekinem ovu tiradu - kako je dobro, kako je fino, kako je super lebditi u svom vlastitom plavom komadu vodice - ipak je Rudarka jedna mala ribica po horoskopu....

Pozdrav iz bazena!! Aloha

<< Arhiva >>