Books...

11.02.2008.

Baš sam danas pričala sa našim prijateljem, inače "kućnim" stolarom kako mi fali još polica za novokupljene i staroskupljene knjige..

Nešto su se u zadnje vrijeme nakotile. Šta mogu.. Konačno je došlo doba da mi nije bed kupiti knjigu, a da to ne pomuti financijsku konstrukciju vezanu uz ishranu (a bilo je i toga.. aa) ..

I onda mi dođe nekih par mjeseci i čitam knjige na engleskom. Pa se zasitim i ne da mi se mučiti, pa se bacim na hrvatski.. I tako redom.

Danas sam započela s CROSS BONES od Kathy Reichas. (moje izdanje je u žutoj boji, isto kupljeno na Amazonu).

Ne znam zašto, ali me odbija posljednja knjiga o Harry Potter na engleskom.

I sad dilema?

Da li kupiti svoj primjerak na hrvatskom (a svojedobno ga je bilo na svakom kiosku) ili otići do knjižnice??

S knjižnicom je problem u ograničenom vremenu korištenja dotične. Jerbo baš i nemam previše vremena..

U posljednje vrijeme mjesto čitanja mi je onih pet do deset minuta u kadi i jutarnja čitanja uz kavu u 6 i sitno.. Pathetic.. (jebate kak se to piše??)

I eventualno u čekaonicama kod doktora, ako se na vrijeme sjetim ponijeti knjigu sa sobom..

Da ne spominjem da je to uzaludna investicija jer se i Nasljednik i Mala s gnušanjem odnose prema knjigama. Osim možda OVIH KNJIGA s morbidnim slikama o naj - naj u svijetu. Bljak.

Eto, koma definitivno...

<< Arhiva >>