Mala crna haljina...

01.02.2008.

Radi se o OVOJ HALJINI!! (Whitelabel - peta slika)

Uletili mi u MaxMara dućan u Firenzi jerbo žena od kolege ima par njihovih stvari, pa je naručila da joj nešto donese, if it's possible. Do tada ja živa nisam ušla oliti imala ikakve veze sa dotičnom markom.

Gleda čovjek što bi ženi kupio (naručila ona neki sako). Gledamo mi lijevo, gledamo desno - i gle - mala crna haljina. Cijena? 220 eura. I puno i malo manje puno.. Kak se gleda na stvar..

Ne zna čovjek što bi. Ja se ponudila (žena mu je slične građe mojoj, osim par kila uz naravno desetak godina plus) da isprobam da čovjek odluči. Pričamo mi malo naški, malo na engleskom da nas i prodavačica razumije.

Wife simo, wife tamo.. zujo Žena ni da trepne.

Obučem ja ovu gore, kad tamo - kao salivena. Ufff... (a zna se što preporučaju ženski časopisi - kad nađeš malu crnu - kupi i nosi slijedećih stotinjak godina). S druge strane, definitivno preskupo za jedan komad platna, pa bio to i idealan komad "klasičnog" komada odjeće.

Čovjek mi ponudi plaćanje, pa da vratim pare kad mogu i bonus - cijeli povrat poreza meni, on se svojeg odriče... smijeh

Rezultat: moja mala crna haljina u ormaru, 50-ak eura povrata poreza.

Što si je mislila prodavačica - nemam pojma. zubo

Kolega lijepo platio obadvije, a prodavačica pita "U jednoj vrečici ili dvije?"

Pa naravno u dvije!!

<< Arhiva >>