< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

petak, 17.12.2004. @ 06:04

par linkova

prije svega da odgovorim splicanki na njeno pitanje u komentaru. za Maleziju ti ne treba viza za posjet ispod 3 mjeseca. u Singapuru sam bio samo tri dana, viza mi nije trebala. ne sjecam se vise tocno koliko dugo smijes tamo biti bez vize, ali mislim da je isto 2-3 mjeseca. Postoje i neki dodatni uvjeti, da ti putovnica ne istice u slijedecih 6 mjeseci, il ovak nekaj. opcenito, prilicno koristan link za sve ljude koji planiraju nekamo putovati je pregled viznog sustava RH, na stranicama ministarstva vanjskih poslova. osim toga, svima koji planiraju ici na nekakve "egzoticnije" lokacije preporuca se i da nazovu zavod za javno zdravstvo, tocnije sluzbu za epidemiologiju, i raspitaju se dal se nekakva cijepljenja i takve stvari preporucuju za one koji putuju u tu zemlju. laracroft, morat ces ih nazvati telefonom, jer su im stranice u prilicnoj banani. nazoves tamo, ljubazni stricek pogleda u neke njihove tablice ili tko-zna-sto, i za pojedinu zemlju ti kaze na koje bolesti moras obratiti paznju.

za Maleziju su me upozorili na dvije stvari: hepatitis A (iliti zutica) i malarija. protiv hepatitisa se mozes cijepiti, za cime ja nisam imao potrebe, jer vec imam antitijela. cini se da sam u nekom trenutku u zivotu dosao u kontakt sa virusom, i razvio imunitet na njega bez da sam obolio. tak nekaj. sto se malarije tice, ona je navodno opasnost samo u unutrasnjosti, u dzunglama i to. ako planiras uglavnom biti u gradovima ili blizu obale, malarija nije problem. ako ides u dzunglu, preporuca se da pijes nekakve tablete protiv malarije. koliko se sjecam, pijes ih 3 tjedna prije nego odes u opasno podrucje, cijelo vrijeme dok si tamo, i tjedan dana poslije. zdravstveno ih ne pokriva, pa ih moras sama platiti, a za tako dugi period i nije bas mala lova. uostalom, spomenuo sam malariju lokalnim ljudima, oni se ne sjecaju kad su zadnji put culi za nekoga tko se u Maleziji zarazio. dakle, nije bas neka ogromna vjerojatnost. a ako vec ides u dzunglu, dengue je daleko veci zajeb od malarije, a i veca je vjerojatnost da ju dobijes. prema podacima svjetske zdravstvene organizacije godisnje oboli oko 20 miliona ljudi, a umre oko 24000. virus prenose komarci. ali kazem, ak se drzis van dzungle ne moras brinuti o tome.

jos jedan koristan link bila bi tecajna lista HNB-a, gdje mozes naci i izracunate tecajeve valuta koje ne kotiraju na deviznom trzistu u RH (hint: sa lijeve strane imas link koji kaze "izracunati tecajevi valuta koje ne kotiraju na deviznom trzistu u RH"). dakle tamo bi trebala moci naci vise-manje sve svjetske valute. naravno, te tablice shvatiti cisto informativno. sto se love tice, mozes ovamo nositi nekakve dolare ili eure u kesu, pa ih mijenjati za lokalnu valutu. ali meni se cini da je nekako najjednostavnije dizati lovu sa bankomata. ja sam ju dizao sa svog tekuceg racuna u privrednoj bez ikakvog beda, i u Maleziji i u Singapuru. dignes koliko ti treba, odmah imas lokalnu valutu, a naknada stvarno nije strasna. nazovi svoju banku pa se raspitaj, znam da privredna za dizanje love sa bankomata u inozemstvu naplacuje nekakvih 10ak kuna fiksno + nekakav dosta mali postotak od podignute sume. znao sam svojevremeno tocno koliki je taj postotak, ali stvarno nije nista strasno, pa sam taj podatak zaboravio.

laracroft, sori kaj ti ovo ne pisem na mejl, ali mozda je bolje da stavim ovdje, mozda pomogne jos nekome. slobodno pitaj ak te zanima jos nesto.

e, jos sam htio staviti par linkova. brojac na ovom blogu ima prilicno detaljnu statistiku i o tome po kojim kljucnim rijecima su ljudi na raznim trazilicama nasli ovaj blog. moji favoriti su ljudi koji su na googleu upisali "sexi tajnice", "slike hrvatske maloljetnice" i "rusija kurve curice". zamislite samo njihovo razocaranje kad su zalutali na ovu stranicu. ali stvarno, ako na takve pretrage moj blog bude medju prvim rezultatima... covjek se zamisli, ne?


komentari (3) - isprintaj - link

<< Arhiva >>