< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

srijeda, 01.12.2004. @ 06:09

"workoholic" redefined

...jucer, naime. iako to i nije tako cudno zadnjih dana, jucer sam ostao do 2 ujutro u uredu. rjesavao neke stvari vezane uz posao i zajebavao se sa kolegama iz grupe preko ICQa. jedan je sad u Engleskoj, jedan se vratio iz Spanjolske i sprema se u Rusiju, a jos dvojica uskoro iz Zagreba idu u Englesku. cini se da ce u Engleskoj bit tulum.

e, da. dakle, taj jedan kolega ide u Rusiju. Rusija u 12. mjesecu, bas mu i ne zavidim. hladno ko u kurvinom srcu, sto bi se reklo. uostalom, to je i on komentirao, i konstatirao da ce morati "pronaci alternativne izvore topline". bilo kako bilo, mislim da to smanjuje vjerojatnost da cu ici ja ici tamo, sto mi je guba. jos uvijek pojma nemam kamo ce me poslati poslije ovog projekta. tocnije, poslije nove godine.

uglavnom, ured u 2 ujutro. ostao sam zadnji, zadnji decko prije mene otisao je doma malo poslije ponoci. i sad, ja hocu izaci van, i kartica za izlaz mi ne radi. vrata se ne otvaraju. kurac. nis, morao sam zvati svog sefa ovdje, da bi on putovao pola sata do firme u 2 ujutro, da bi mi otvorio vrata. skupa smo jebali majku ljudima odgovornim za te kartice. no dobro, nije mi imao sta prigovoriti. mislim, di ces prigovarat radniku koji ostaje na poslu do 2 ujutro da tvoj projekt ne bi kasnio sa realizacijom...

prekjucer sam isto tako bio na poslu od 9 ujutro do 2 ujutro. dan prije toga, dakle u nedjelju, radio sam 10ak sati. i na neku cudnu foru opce mi to nije takav bed. ali da cu ovaj vikend cijeli prespavati - hocu. uostalom, tak sam i danas buntovnicki doso na posao u 10 sati. yeah! viva la revolucion!

nego, znam da sam vam dosadio sa onim slikicama i pitanjima o seksualnim aluzijama. pa sam danas odlucio staviti nesto drugo. "and now for something completely different...", jedna slikica vozila u Malacci. dosta seksa, malo dobrih vozila...



eto. mislim, tko na ovoj slici nadje nekakve seksualne konotacije, stvarno je bolestan. i ja perem ruke od tih i takvih.


komentari (11) - isprintaj - link

<< Arhiva >>