< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

subota, 20.11.2004. @ 07:27

jos malo o tome kako sam ja zakon

znam da sam vec pisao o tome, ali ovo je super. ovo jednostavno moram napisati.

sa ekipom iz svoje firme (nazovimo ju firma A) gotovo svakodnevno idem u prostorije firme za koju radimo ovaj projekt (to bi, dakle, bila firma B). ide nas cetvorica ili petorica, obicno decki iz moje ekipe idu svako sa svojim autom. malo je bed sto tamo u principu ne smijemo parkirati u krugu firme. moramo traziti parking okolo po tom kvartu, a parking je tamo prilicno tesko naci.

no zadnjih par dana idem uvijek sa istim deckom, koji skulirano ulazi autom u krug firme B. portiri na ulazu uredno dizu rampu, bez suvisnih pitanja. iz nekog razloga nisam previse razmisljao o tome zasto on moze uci, a ostali ne.

jucer smo nas cetvorica isli na rucak. idemo jednim autom, a najlogicnije je da idemo upravo tim autom koji je parkiran pred samim ulazom u firmu B. jedan kolega komentira vozacu da koji je on sretnik, ima "VIP pass". pomislim si "aha, znaci ipak ima neku propusnicu il nekaj", i pogledam vozaca. on me gleda i smjeska se. i ja skuzim. jebote, pa JA sam taj "VIP pass".

mat salleh. taj decko u autu vozi bijelca, jebi ga, mora da je to neka faca. opet sam pricao sa deckima o tom odnosu prema bijelcima. ne znam, mozda cu ponoviti nesto sto sam vec napisao, ali meni su to fascinantne stvari.

dakle, recimo da neku firmu u Maleziji drze Kinezi. a drze ih relativno velik broj, s obzirom na to da su manjina. i recimo da se natjecu za nekakav posao za vladu. nema jebene sanse da ce na pregovore otici netko od njih. mislim, to se jednostavno ne radi. oni ce zaposliti nekog Maleja, i poslati njega. mogu poslati i bijelca, ako su fakat face. ali Kineza ne. ma koliko se pricalo o tome "Malaysia, truly Asia", ovdje su svi ne-Maleji gradjani drugog reda. osim bijelaca, naravno, koji su u najmanju ruku ravnopravni Malejima. ali ti odnosi izmedju "autohtonih" rasa ovdje mogu komotno biti tema za jedan poduzi post, pa cu to ostaviti za kasnije. vratimo se na to kakva sam ja faca.

decki ovdje obozavaju voditi me na sastanke sa ljudima iz firme B, iako u principu nije nuzno da im prisustvujem. dva su razloga. kao prvo, ljudi iz firme B puno su mirniji kad vide da je u timu i jedan mat salleh. tada ne sumnjaju da je sve pod kontrolom. drugi razlog je sto tada ne postavljaju glupa pitanja. dvaput ce razmislit prije nego nesto pitaju, sto naravno mojoj ekipi jako odgovara. manje pitanja znaci manje sanse za pogresan odgovor.

jos jedna ilustracija tog odnosa prema bijelcima: nekidan sam se iz JB-a vracao avionom u KL. bio sam sa Shern i jos jednom njenom frendicom. prije boardinga prolazimo kroz detektor metala, cure idu prije mene. iza detektora stoje policajac i policajka. kako koja od njih prodje taj detektor, tak ih policajka sa druge strane uredno prepipa. ja idem zadnji, prodjem detektor, stanem ispred frajera i rasirim ruke. frajer me samo pogleda sa osmjehom i kaze "boarding pass?". ja mu dam kartu, on baci pogled na istu, kaze "thank you, sir". i to je to. pa mislim, di ces bijelca prepipavat, ne? nevjerojatno, glavno da su te dvije cure prepipali, a cure moraju stavljat kamenje u djepove da ih vjetar ne otpuse. njih dvije zajedno doslovno imaju manje kila od mene. sumnjive u picku materinu.

ne znam. ja vam ne mogu opisati koliko je to meni smijesno i nestvarno. nisam ja stvoren za to, ja sam stvoren da budem sumnjiv svakom policajcu u Zagrebu. i da budem gradjanin drugog reda cak i pri ulazu u Sloveniju. mislim, kako oni ocekuju da se ja ovdje osjecam kao doma ak ce se tak ponasat prema meni?



komentari (1) - isprintaj - link

<< Arhiva >>