Breaking Up The Girl
In a modern culture
My friend you must be careful
They've a million ways to kill you
In this dangerous world
There's an art to growing old
Taking chances
Magic happens

One mistake's all it takes
And your life has come undone
Walk away cause you're breaking up the girl
It's a drag
I know it's hard
But you're tearing her apart

Walk away cause you're breaking up the girl

I am afraid that there's much to be afraid of
Here today and gone tomorrow
Don't end up in the gutter
Just like the one before
You're just the same
Such a loser

You've go to let her go because you're breaking up
You're breaking up the girl





rosemaryno dijete

23.06.2005., četvrtak

Idemo na more :)))



Jučer je pala odluka. Noćas, točnije. Nisam oka sklopila do 3, iz nekog nepoznatog razloga, i to mi je zaista ostavilo vremena za razmišljanje. A odluka je da se pothitno moram izvući iz onog jadnog raspoloženja koje me drži od prošle subote. Zato sam se jutros probudila s nekim blaženim mirom i veeeeeeelikim osmijehom na licu. To se protivi mom prethodnom postu, ali ni ja ne mogu vječno biti u *****, iako je sve išlo ka tome. Puno stvari trenutno nije kako bi trebalo biti. NIŠTA trenutno nije kako bi trebalo biti, ali svejedno to nije razlog za zatvaranjem u svoju sobu i kukanjem kako su svi ljudi sebični. Tako sam se ja grizla, mučila, vagala svoje postupke i situacije oko mene da bih na kraju shvatila da sam jedina osoba koja to radi jer ljude BAŠ BRIGA! Žive svoje živote, ne osvrću se i ne zanimaju ih drugi. Zvuči grozno, ali tako je bolje. I za sebe i za druge.
Danas će biti dobar dan (MORA!!!). Nema šanse da više s bilo kim ulazim u konflikte jer sam ja jedina strana kojoj je poslije teško, a to si ne želim. Rekla sam da će ovo ljeto biti ludo, a počelo je katastrofalno za mene. Zato od danas furam svoj veseli film u kojem su svi krasni i baš po mojoj mjeri, u kojem je nekoga briga za mene, u kojem se svi zabavljamo. Pa šta ako je to samo hrpa laži, ako pomogne u poboljšavanju raspoloženja, dobro je došla!
Ljeto je počelo, malo dobrog raspoloženja ne šteti nikome :)

- 12:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
"Conquer yourself rather than the world"
Descartes

*volim*:
S&V (roditelji)
frendice
starke
izlaske
muziku
dobre knjige
filmove


*slušam*:
radiohead
the white stripes
oasis
moby
the libertines
interpol
franz ferdinand
the hives
r.e.m
the vines
kasabian
beck


*la creme de la creme*:
soulwax