.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Photobucket


Ime: Luna
Godine: 21
Horoskop:Ovan
Volim:
Iskrenost
Knjige
Glazbu
Pariz
Svog dečka
Život
Putovanja
i još puno toga
Ne volim:
Laž
Dvoličnost
Paukove
.......
Hobi:Fotografija, Pisanje priča i pjesma,enigmatika(zaljubljenik sam u enigmatiku)
Velika želja:Obići sva mjesta na svijetu koja me privlače
Poroci:Ne mogu bez cigareta i bijele kave



Counter Stats
aussie home loans
aussie home loans Counter


Nightwish - Forever Yours

Fare thee well, little broken heart
Downcast eyes, lifetime loneliness

Whatever walks in my heart will walk alone

Constant longing for the perfect soul
Unwashed scenery forever gone

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours


Photobucket



blogovi koje rado posjećujem:

my twisted space
zabranjena istina
malady
petra
night angel
miss of shadow
madame butterfly
lyss336
tuzna i sama
london sky
rain dance
foto eva
godess of chaos



Photobucket



Photobucket


Photobucket


Ne zanima me kako zarađuješ za život,želim znati za čime čezneš i usuđuješ li se sanjat o ispunjenju želje svoga srca.Ne zanima me koliko ti je godina,želim znati jesi li spreman napraviti budalu od sebe zbog ljubavi,zbog snova,zbog pustolovine koja se zove život.Ne zanima me koji planeti su u opreci s tvojim mjesecom.Želim znati jesi li dotaknuo središte svoje tuge,jesu li te životne izdaje otvorile ili si se skvrčio,zatvorio zbog straha od nove boli!želim znati možeš li sjediti s boli mojom ili svojom vlastitom,ne pomaknuvši se da je za stres ili umanjiš ili izlječiš.Želim znati možeš li boraviti uz radost,moju ili svoju vlastitu. Možeš li se predati divljem plesu i dopustiti da te zanos prožme sve do vrška prstiju ne opominjuči nas da budemo oprezni,da budemo realni,da ne zaboravimo svoja ljudska ograničenja!

Photobucket

«Da bi to postigao,ili da bi se na kraju ipak odvažio na skok u Svemir,morao bi se takav Stepski vuk jednom suočiti sam sa sobom,morao bi se zagledati duboko u kaos vlastite duše i steći punu svijest o sebi.Čovjek i vuk bili bi prinuđeni prepoznati jedan drugoga bez iskrivljujućih osjećajnih krinki,pogledati jedan drugome goli u oči.Onda bi ili eksplodirali i zauvijek se razišli,tako da više ne bi bilo stepskog vuka,ili bi pod izlazećom svjetlošću humora sklopili neki brak praktične naravi.»

"Ponekad bih po nekoliko minuta jasno razaznavao kako se kroz moj život provlači jedan zlatni božanski trag,gotovo vazda zatrpan blatom i prašinom, ša ipak znade zasvijetliti zlatnim iskrama, kao da više nikada neće iščeznuti, no uskoro opet bude izgubljen."

Photobucket

"Svako doba, svaka kultura, svaki običaj i tradicija imaju svoj stil, svoje sebi primjeren nježnosti i strogosti, ljepote i okrutnosti, određene se patnje drže samorazumljivima, a određene nevolje strpljivo se prihvaćaju. Istinskom patnjom, pravim paklom ljudski život postaje tek ondje gdje se međusobno presjecaju dva doba, dvije kulture i religije."

"...stepski vuk, ta životinja koja je zalutala u njoj stran i nerazumljiv svijet, koja više ne pronalazi svoj zavičaj, ni zrak ni hranu."

" pa i najnesretniji život ima svoje zvijezdane trenutke i svoje cvjetiće sreće među pijeskom i kamenjem."

"...pa je tako cijeli njegov život bio primjer za to kako je bez ljubavi spram sebe nemoguća i ljubav spram bližnjih, kako je mržnja spram sebe isto tako, te na kraju proizvodi jezivu izoliranost i očajanje kao i žarki egoizam. "

Photobucket

"Biti zaljubljen znači neizmjerno preuveličavati razliku između jedne osobe i ostalih."


"Kad se osvrnem
na svoj život
zatečen sam
razglednicama
oštećenim fotografijama
izblijedjelim posterima
Nekog vremena,
kojeg ne pamtim..."

"Zašto moj um kruži oko tebe
Zašto se planeti pitaju kako bi
bilo biti poput tebe
Sva su tvoja nježna divlja obećanja bile riječi
Ptice,beskonačno u letu!"

Photobucket


"Razum,jedina i prava obrana čovjeka od svih neprilika koje mogu doći izvana i iznutra nas samih, može biti nadvladan na dva načina:njegovim negiranjem=LUDOST i njegovim nadilaženjem=GENIJALNOST"
(Diego Meldi)

Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



srijeda, 20.02.2008.

Coca-Cola

Image and video hosting by TinyPic

Photobucket

Piće kojem u današnjem svijetu nije potrebna nikakva reklama.
Dnevno se proda više od 800 milijuna boca Coca-Cole.u više od 200 država.

Kada je nastala?
Tko ju je izmislio?
Gdje je nastala?

To su već pitanja na koje samo rijetki imaju odgovor.

Pa evo ja ću se potruditi malo vam približiti i te malo manje poznate podatke o tom proizvodu.

Priča o coca-coli počinje prije otprilike 120 godina.

Farmaceut John S. Pemberton smislio je recept za "osvježavajući" i "hranjivi" bezalkoholni napitak.

Ovo je piće u svom orginalnom receptu sadržavalo alkohol te se prodavalo kao lijek za raznorazne bolesti. Prvobitno ime ovog pića je bilo: "Pemberton's French Wine Coca" i smišljeno je kao konkurencija francuskom vinu "Vin Mariani" koje je u to vrijeme bilo jako popularno.

U SAD-u je 1885. godine donesena zabrana prodaje alkoholnih pića, pa je Pemberton morao izmjeniti recept svoga ljekovitog vina.
Pemberton se odlučio da će od toga napraviti bezalkoholno piće.

Eksperimentirajući dodavanjem kofeina iz kola-oraha, šećera, limunske kiseline i ostalih sastojaka, a izbacivanjem alkohola, "izumio" je gusti sirup, koji je razrijeđen s vodom imao primamljiv okus.

Piće je prema svojim osnovnim sastojcima, ekstarktima iz afričkog kola-oraha i južnoameričkog lista koke, nazvan Coca-Cola.

8. svibnja 1886.godine u ljekarni "Jacob's Pharmacy" u Atlanti za 5 centi je prodana prva čaša Coca-Cole (gustog sirupa s vodom).

Pemberton umire u 57. godini života, 1888. godine, ali prije smrti prodaje formulu farmaceutu i vrlo sposobnom biznismenu Asi Candleru.
On je vodio vrlo agresivnu kampanju kako bi privukao i pridobio kupce. Dijelio je kupone koji su se mogli zamijeniti za čašu Coca-Cole,a dijelio je i kalendare,satove i razne druge promotivne poklone koji su nosili ime kompanije.

Iz Pembertonove formule je izbacio kokain,kad je došlo do spoznaja o njegovom štetnom djelovanju.

Prva tvornica izvan Atlante otvorena je u Dallasu 1894.godine, a ubrzo su otvorene i tvornice u Chicagu i Los Angelesu.
1895. godine Coca-Cola se pila u svim državama SAD-a.

Coca-cola se ispočetka nije prodavala u bocama nego se točila na odgovarajućim aparatima.
Joseph A. Biedenharn je 1894.godine prvi počeo puniti Coca-Colu u boce. Razradio je sistem punjenja kako bi u svojoj trgovini mogao prodavati Coca-Colu u većim količinama.

Benjamin F. Thomas i Joseph B. Whitehead su 1899. godine dobili ekskluzivna prava da pune Colu u boce. Zanimljivi podatak je da su njih dvojica prava kupili za čak- jedan dolar.

1916. godine boca dobiva svoj prepoznatljivi izgled. Tvrtka Root Glass osmislila je ovaj oblik, a ideja je bila da nalikuje ili na plod koke ili kola-oraha. No konačni oblik boce nalikuje na plod kakovca, jer je njegova slika greškom poslužila kao model.
Namjera kompanije bila je ta da boca Coca-Cole izgleda drugačije od boca sličnih napitaka koje se u to vrijeme nisu mnogo razlikovale. Željeli su da Coca-Cola bude jedinstvena i prepoznatljiva čak i u mraku.

Robert Woodruff (Gospodin Coca-Cola) sljedeći je vlasnik kompanije.
On je okupio sposobne i stručne djelatnike, te je polagao veliki značaj kvaliteti proizvoda, načinu punjenja boca i sl.
Punih 60 godina imao je vodeću ulogu u kompaniji:30 kativno,a 30 kao član Nadzornog odbora.
Kada je preuzeo kompaniju 1923. godine broj prodanih Coca-Cola bio je 6 milijuna, a s vremenom je taj broj narastao do 50 milijuna.
Njegove ideje su za to vrijeme bile dosta inovativne,ali upravo su one zaslužne za njegovo približsvsnjr otvarenju vizije da Coca-Cola postane internacionalni proizvod i da bude dostupna svakom stanovniku Zemlje.
U njegovo vrijeme osmišljeno je kartonsko pakovanje od 6 boca i Coca-Cola je 1928. godine bila prvi sponzor Olimpijskih igara u Amsterdamu.

Ratna zbivanja nisu bila prepreka daljnjem osvajanju tržišta. Woodruff je opskrbljivao američke vojnike bocama i limenkama. Vojnicima je to bio podsjetnik na domovinu, a Coca-Coli prilika za širenje gdje nikada ranije nije bila dostupna.

Kompanija je 1895. godine promijenila formulu Coca-Cole i počela je prodavati novi proizvod pod imenom New Coce.
No novi napitaknije bio dobro prihvaćen, pa je već u srpnju iste godine došlo do povratka starog okusa pod novim imenom Coca-Cola Classic.

Je li ovo bila samo pogreška ili marketinški trik. To će uvijek ostati samo nagađanja.
Naime u vrijeme ovih odluka, prodaja Coca-Cole je bila u opadanju, i polako je gubila bitku sa svojim najvećim konkurentom: Pepsi napitkom.
Kompanija nije bila spremna prepustiti vodstvo, pa je lansiran novi proizvod.

1982. godine počela se prodavati dijetna Cola (Diet Coke) čiji je okus bio sličnij Pepsiju nego orginalnoj Coli, a izvrsno je prihvaćena od strane potrošača.
Testiranja na određenom broju kušaća pokazala su da je novi okus bolji od starog i odluka je pala- originalna Coca-Cola se povlači sa tržišta.
Američka nacija se pobunila jer je Coca-Cola postala dio nacionalnog identiteta SAD-a kojeg se nisu bili spremni odreći.

Kompanija je dnevno dobivala i po 1500 pisama nezadovoljnih kupaca.

Kada se Cola vratila u obliku Cole classic kompanija je primila oko 32000 telefonskih poziva oduševljenih ljudi koji su pozdravljali tu odluku.

Formula ovog napitka drži se u najstrožoj tajnosti u sefu u Atlanti. U legendu su prešle glasine da nitko ne zna formulu u cijelosti, već da je dva čovjeka na visokim položajima u kompaniji znaju popola.
Formula je uvijek bila strogo čuvana jer je ta tajnovitost jedan od načina da se Coca-Cola u očima javnosti predstavi kao zaista poseban napitak.

Haddon Sundblom osmislio je lik Djeda mraza koji se počeo javljati na reklamama tridesetih godina prošlog stoljeća.
Ovo je bio način privlačenja kupaca, posebno djece u zimsko vrijeme kada je potrošnja hladnih pića, u opadanju.
Simpatični Djeda mraz sa vrećom punom darova postao je zaštitni znak reklama za Coca-colu u vrijeme blagdana.
Sundblom ga je nacrtao inspiriran pjesmom Clementa Clarka Moorea iz 1882. godine "Posjet svetoga Nikole".

I za kraj nešto o brojnim pričama koje kruže o štetnosti ovoga pića.
Te priče moraju postojati.Coca-Cola ima planetarnu popularnost i nije neobično da se uz nju vežu razna nagađanja.
Istina je ta da pretjerano konzumiranje ovoga napitka ne može biti korisno, s obzirom na količine šećera koje sadrži, ali fosforna i limunska kiselina protiv kojih se najviše priča sastojci su koje nalazimo i u drugim napitcima.

Eto to bi bilo to.
Nadam se da ste u ovome tekstu našli na neke vama zanimljive podatke.

:)




- 00:30 - Comment To My Angel... (5) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.