Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Pater Luka Rađa
Molitve
Vitraj-Spectrum Glass Studio
koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU
-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_
  POSJETI   MOJ   BLOG








ICCRS
Image Hosted by ImageShack.us
By ordulj at 2007-06-29
















































































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



rijec_zivota

19.03.2009., četvrtak

IZ TAME DO SVJETLOSTI IZ BESMISLA

Čovjek je raspeto biće sastavljeno od tjela i duše
Pripada neživoj materiji tjelesna je ali nije neživa materija
Pripada životinjskom svijetu
Teče teče jedan slap
što u njemu znači moja kap
Gle jedana duga u vodi se stvara i sja i drhće tisuće šara
I taj san o slapu da bi mogao sjeti
I moja kaplja pomaže ga tkati

don Brnko

- 16:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.03.2009., ponedjeljak

KORAK ZA pat LUKU

Image and video hosting by TinyPic

Uopće ne mislim da sam estradna zvijezda

Svaki korak Marka Perkovića Thompsona mediji i javnost pozorno prate, pa tako i onaj za koji bi on najradije da nitko ne zna, jer smatra da spada duboko u njegovu privatnost. Ipak, svjestan je da može biti primjer onima koji cijene njegov rad i povode se za njegovim životnim načelima.
Činiti dobro na bilo koji način Thompsonu je nit vodilja pa je tako, kako je i obećao, pomogao pateru Luki Rađi koji i nakon pet i pol godina, koliko je prošlo od njegove teške prometne nesreće, ne gubi nadu da će prohodati i ponovno Božju riječ širiti s oltara bazilike Srca Isusovog u Palmotićevoj ulici u Zagrebu. Dok ne može tako, pater Luka svakodnevno širi evanđelje sms-porukama, kojih dnevno pošalje na stotine, te na misi u bolničkoj kapelici u Krapinskim Toplicama. Preskupu rehabilitaciju, na koju preko HZZO-a ima pravo samo mjesec dana godišnje, pater plaća iz donacija dobrih ljudi. To je ponukalo i Thompsona da dio prihoda, 25.000 kuna, od trećeg koncerta, održanog u Pazinu lani 22. prosinca, uplati pateru Luki. Čini se, još više od nužne mu financijske pomoći, patera je razveselio posjet njegova zemljaka, naime, njihova dva sela, Čavoglave i Ogorje, dijeli tek desetak kilometara zračne linije. No, upoznali su se tek prošlog Uskrsa kad je Thompson posjetio patera Luku u Krapinskim Toplicama.

Image and video hosting by TinyPic

Čime vas je pater Luka ganuo?- Dirnulo me kad sam čitao o njemu kao "sms svećeniku" čija je vjera jaka unatoč nesreći koja mu se dogodila. Potom su me dotaknule njegove sms-poruke koje su me oduševljavale i navodile na razmišljanje o Bogu. Zbog njegovih poruka radovao bih se svakoj nedjelji. Mjesecima mi ih je slao pa sam osjetio potrebu da ga upoznam. Dojmio me se, kako kažu, na prvu loptu, osvojio me životnom energijom, veseljem, riječima i ljubavlju prema našem kraju. Nisam mogao ostati imun ni na njegove osjećaje prema meni i mojim pjesmama. Pater Luka je poseban čovjek, ne samo u mojim nego i očima mnogih ljudi.

Pater Luka za vas obojicu kaže da ste Kristovi berekini...- Da, tko može protiv nas kad je Bog s nama. Mi smo spremni otvorenije boriti se protiv zla, mržnje, laži ali s molitvom na usnama. Na takvu otvorenost je mislio pater Luka kad je kazao da smo Kristovi berekini. Dosta smo, usudio bih se reći, slični u nekim ljubavima u životu. Obojica smo se odavali istim guštima, naime, pater Luka je obožavao motore u mladosti, ja danas vozim Harleya Davidsona, a obojica smo nekad vozili Javu 250. Tu je i naša ljubav prema našoj Zagori i tradiciji, ali i zaljubljenosti u našim mladim danima. Naime, on nije oduvijek svećenik, prošao je svašta u životu dok se nije zaljubio u Boga. Kroz priču o svom nekadašnjem životu, prije zaređivanja, vidio je i mene, a kroz priču o njegovom životu ja sam vidio sebe. Prošli smo slično djetinjstvo, samo što ja nisam postao svećenik. No, da budeš Kristov, kako kaže pater, ne moraš biti svećenik. Osoba sam puna života, htijenja, koja na malo drugačiji način živi vjeru.


..



- 18:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #

07.03.2009., subota

VAPAJ ZA NEROĐENE

Blažena Djevice Marijo, Majko i Zaštitnice nerođene djece, prinosim Tvome Prečistom Srcu sve majke koje žele pobačajem usmrtiti plod svoje utrobe. Prikazujem Tebi i po Tebi Isusu Spasitelju svu nerođenu dječicu koja su osuđena da se nikada na ovome svijetu ne mole, me raduju, ne ljube.

Oni žele živjeti, Gospodin želi da žive i da nam svima budu dar i blagoslov; svojom molitvom ih zaštiti i spasi!

Utišaj, o Gospo, boli, riješi zagovorom teškoće, dovedi do pomirenja, obrani od pobačaja, obrati srca koja žele, zagovaraju, promiču i odobravaju abortus! Dajem Ti svoje vrijeme, žrtve, činim pokoru i vapim: zaštiti nerođene, pomozi trudnicama.

Amen.

MARIJO POMOZI SVAKOME ČOVJEKU DA UGLEDA SVJETLO TVOJE LJEPOTE TE NEKA SVAKO ČOVJEK ZAKORAČI TVOJIM PUTEVIMA U POTRAZI ZA BOGOM.AMEN

"ISUSE I MARIJO, JA VAS LJUBIM; SPASITE NEROĐENE!"

Photobucket
Photobucket
Brate moj

- 15:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (17)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (19)
Kolovoz 2007 (28)
Srpanj 2007 (63)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv