Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Pater Luka Rađa
Molitve
Vitraj-Spectrum Glass Studio
koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU
-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_
  POSJETI   MOJ   BLOG








ICCRS
Image Hosted by ImageShack.us
By ordulj at 2007-06-29
















































































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



rijec_zivota

07.07.2007., subota

Susresti Isusa 9

Ono što nama u ovim vremenima najviše treba jest Duh Sveti. Sve što se događa u Crkvi događa se u sili i snazi Duha Svetoga, treće Božanske osobe koju najmanje poznajemo. Isus Krist, druga Božanska osoba, najviše zato što se utjelovio i postao čovjekom, bio je jedan od nas i po njemu mi upoznajemo Boga Oca. Isus je rekao: "Tko vidi mene, vidi Oca." Tako nam Isus ostavlja mogućnost upoznavanja Boga Oca.

Znamo da je Blažena Djevica Marija po Duhu Svetome začela Isusa. Dok je hodao ovom zemljom Isus je obećao poslati tješitelja Duha Svetoga prije svog odlaska u smrt. Isus je rekao apostolima: "Neću vas ostaviti. Poslat ću vam drugog zagovornika koji je Duh Sveti." Mi znamo i vjerujemo da je Duh Sveti pravi Bog.
Molimo te Duše Sveti dođi i rasvjetli nam pamet, otvori nam srca da možemo razumjeti tvoje biće. Molimo te Duše Sveti diši u nama i osvježi naše živote. Volimo te.

Kraljice i Mati mira, ne plači, Kraljice mira, mole te djaca mira. Ne plači ružo divlja već sirena budi, da ti glazba harmoniju života svira. Ne plači ružo divlja vole te djeca mira. Ave ave Marija, Kraljice i Majko mira.

Jutros na početku novoga dana dolazim ti pun pouzdanja darovati ovaj dan. Upravljaj danas mojim duhom, mojom voljom i mojim mislima, riječima i djelima. Vodi me putem kojim danas trebam hodit, štiti me od neprijateljskih zasjeda da ti mogu služiti. Nepodjeljena srca preporučujem ti majko sve ljude, napose Sv. Oca Benedikta, biskupe i svećenike i cijeli tvoj narod. Do kraja zemlje blagoslovi i čuvaj Gospo sve koji su mi dragi i sve ljude koje danas susretnem. Daj mi Sveta Marijo snagu da s tobom svladam sve zapreke, neka me ništa ne priječi ostvarivati volju Božju. Čuvaj me od pada, daj mi kročiti naprijed, a da se ne okrećem. Čuvaj me Majko i pomozi mi doći u Kraljevstvo tvoga Sina da ondje budem primljen na hvalu slave tvoje. Amen.

Molitva koje je Isus preporučio
Molitva pouzdanja Srcu Isusovom
O Gospodine Isuse Kriste tvom Presvetom
srcu pouje ravam svoju molbu
samo pogledaj na mene a onda čini
što tvoje srce želi neka se želja tvoga srca ispunja
ja se na tvoje srce oslanjam u njega se
pouzdajem tvome se milosrđu
prepuštam. Ja sam anđeo mira
moli sa mnom i kleknivši na zemlju
sagne čelo do tla moj Bože ja vjerujem ja
se klanjam ja se ufam je te ljubim
Molim te oprosti onima koji ne vjeruju
Ne kaju se ne ufaju se ne ljubi te o moj
Isuse oprosti nam naše grijehe

Očuvaj nas od paklenog ognja
Dovedi u raj duše osobito one kojima
Je najpotrebnije tvoje milosrđe
Anđeo se pojavi treći puta noseći u
Ruci kalež nad kojim je lebdjela hostija
iz koje su kapale kaplje krvi u kalež on ostavi
kalež i hostiju lebdjeti u zraku prostire
se na zemlju ničice i ponovi tri
puta ovu molitvu presveto trojstvo
oče sine duše sveti duboko ti se kajem
i prikazujem ti predragocjeno tijelo
i krv dušu, božanstvo našega Isusa Krista
koji je prisutan u svim sveto hraištima
svijeta. Kao zadovoljštinu za nemir
uvrede i svetogrđe kojima te vrijeđaju
ljudi po neizmjernim zaslugama njegova
presvetog srca i po zagovoru
Bezgrešnog srca Marijina molim te
Za obraćenje jadnih grešnika

Moj zločasti protivnik kontrolira mislima
Milijuna ljudi osobito onih koji su u
Politici vrijeme je došlo zaista je
Ovdje kad će oni odabrani od sotone prije
Mnogo eona potpuno vladati da uništi
Moj narod

Moja stvorenja zloima potpunu kontrolu
I sve dobro što postoji mora se uzdržavati
i moliti vjerovati i ostati u meni
iako će ova vremena biti opasna vjerujte i neboj te se
ovo se mora dogoditi da se ispuni
očeva božanska volja sve što će uskoro
početi će trajati nekoliko godina činiti će se kao da je
zlo pobijedilo ali na kraju ja vaš Bog sam
taj koji je pobjednik poslije ovoga vremena
iznim ne nevolje moja vjerni ostanak
koji preostane će uživati tisuću godina
mira kako sam obečao otvori oči sve
je počelo nema povratka vrlo će malo
duša ostati sa mnom ali one koje će zaista
zaslužiti vječni spasa vrati se meni
slijedite me živite život po svršenim
primjerima koje sam vam dao Isus Marija
Josip ja vaš Bog sam govorio
Čekajte i vidite japiš sve što
Spremam kazati jer će se ovo uskoro ostvariti
Sve što će biti to je istina molite obratite se
Budite poslušni molite za siromašne
Duše glasujte.

Za istinu krv mučenika vapi k Bogu da očisti
zemlju krv nevinih pobačene nejačad vapi k
Bogu neželim da propadne vaše tijelo i mučenje duše
Vi morate imati mir da ću vam snagu provedite više
vremena u molitvi rastući u mojim milostima
idite naprijed u moje ime moj blagoslov
svako od vas mir vama

Zatim Isus progovorio kažem ti da
Će uskoro mnogi moji blagoslovljeni
Kipovi roniti suzama a također i krvarite
Ove moje svete opomene vašeg isusa
Marije josipa raznih svetaca i anđela
Biti vaše područje častite naše suze
Blagoslivljajte svoje obitelji prijatelje
I kolege ovo je znak naše velike
Zabrinutosti za vas i naše bliskosti s
Vama premda će mnoge prave svećenike
Progoniti ja vas nikad neću ostaviti nebo
Će vas zagrliti o dobri i vjerni sinovi
Obratite se već danas i vratite se pravoj
misi koja je mojim ustima izrečena
mojim rukama mojim nogama a osobito
mojim srcem srcem ljubavi i istine za
sve ljude posvuda

Ja vaš isus progovorio sam amen tako budi
Moja crkva mora biti očišćena kako njezin narod
Tako izgrade jer je sotona i njegove zle uši razorilo
Svu svjetlost vratite se moj narode svome Bogu
Moli i čekaj jer je ovaj zlokoban dan blizu
Ja sam jedini sam istiniti sotona i njegovi
Sljedbenici svako dnevno se miješaju među vas i
Imaju sotonski utjecaj na slabe i nesigurne
Duše vašem bogu zemlja pothvata danas će se sve
Pogoršati svaki element prirode koristit će se da
Uništi grijeh i grešnika
Ljudi će koristiti sva zla sredstva da unište
Svaku pojedinu stvar milosrđa neću pokazivati
Prema grešnicima ili mlakuma danas vam
Kažem paziti amen
Progovorio sa čujte me otvori oči otvori uši
Sve počelo nema povratka vrlo će malo
Duša ostati sa mnom ali one koje će zaista
Zaslužiti vječni spas vratite se meni slijedite
Me živite život po savršenim primjerima a koje
sam vam dao Isus marija josipa zatim otac
progovorio vaša zemlja

je skoro na kraju kad jednom potonete do ove
točke poslat ću znakove s neba i vidjet kad
sve ovo dogodi znat će te da je kraj blizu
ove se stvari moraju dogoditi budite potpuno
spremni jer je čas kucnuo moja volja ovo
je trenutak za gorljivu molitvu budite
zahvalni što nosite križ u ovom životu jer
je korišten kako treba može očistiti vaše duše od
mnogih grijeha obratiti druge duše od mnogih grijeha i
otvorite vam vrata neba molite za obraćenja svih
siromašnih duša moja riječ je istina primite
se jer velik čas je blizu moja crkva je kuča
molitve moj blagoslov svakom od vas
ako zbog slabosti ljudi sveta crkva bude u
tami gospodin će također poslati tamu
koja će zaustaviti opake u njihovim
pothvatima pokvare nosti molite jer je ovo vaša
veza između neba i vaših srdaca
majko ljubim te čuvaj riječ Božju pred
čovjećanstvom pokaži odlučnost i budi jaka
za Boga koji te odabrao našu majku
zauvjek za kraljicu svih hrata i
cijeloga svijeta vaše jedine brige moraju
biti vaših duša srastanje
Vaš svijet i većina ljudi su potpuno bezbrižni
Kucnuo je čas kada će se svi osjetiti i vidjeti
Moju zakašnjelu pravdu kao moja ruka
Snažno pa da na zemlju nikakva milosrđa neću
Pokazivati prema grešnicima ili mlakima
Danas vam kažem pazite amen
Progovorio sam čujte me

Zašto me ne ljubiš odlaziš neprijatelju
Koji vas želi uništiti obratite se meni
Koji i sam isina pravda i mir
Ne bojte se silnika i močnika
Bojte se se onog koji može dušu i tijelo baciti
U pakao tamo u teškim mukama na sotonskim
Rukama neću vas ostaviti
Sa vama ostajem do svršetka svijeta
Ja sam pobijedio ne boj te se
Amen

Isuse molim te prekri me svojom božanskom
Krvi zatim je naš trojedini bog progovorio
Šaljem svoju riječ širom svijeta da vas upozorim
Da ću uskoro uništiti grijeh i grešnika koji
Se ne kaju vi čujte moje rijeći ali je odbite
Sveto pismo je danas živo u vašem svijetu
Vi ga vidite čujete i prezirete većina ljudi
Vjeruju da su ove poruke sud i propast
A ipak one su hitna upozorenja s neba vašeg
Boga koji je milosrdan i koji vas ljubi
Većina mojih sinova svećenika ne poučava
Moju rijeć o zadnjim vremenima grijehu
Njegovoj šteti za duše i čitav svijet oni
Za pravo odbijaju o tom govoriti ovo je zato
Jer toliko mnogo svećenika nisu moji već
Potpuno protiv mene ovi svećenici su slobodni
Duhovi oni su od svijeta a ne od boga oni
Žele nadzor ali nemaju ljubavi već su oholi i
hvalisavi ovo će ih odvesti do velikog pada
mnogi se nikad neće obratiti idite naprijed
da ću vam mnogo snage provedite mnogo
više vremena u molitvi rastući u mojim
milostima idite naprijed u moje ime
ime moj blagoslov svakom od vas mali broj
svećenika su stvarno moji još manje
političara koji su moji vaš planeta vaša zemlja
je bezbožna a i spremna da ju kompletno
preuzme sotona odvepe i uništenja ja sam
snaga ja sam vaša volja ja sam vaš put
moja se rijeć istina pripremite se jer veliki
čas je blizu molitva i vašom ljubavlju
svijet će poći na bolju molitvu i vašom
ljubavlju svijet će poći na bolji put i ljubav
će zavladati svijetom život na zemlji je
katkad život tvoje duše tvoga duha je vječan.
Mi nikada ne umiremo vječno ili s bogom ili
Sa sotonom život kojega svaka osoba vodi
Na zemlji zapečačuje njezinu vječnu
Sudbinu znakovi se sada događaju posvuda
Širom svijeta blaga upozorenja od boga
Da pomogne ljudima da se promjene i probude
Bog želi da se sav njegov narod vrati njemu
I živi vječno u nebeskom stanu koji im je pripravljen
Svakodnevno gledam kako tisuće duša
Strovaljuju u pakao ljubi svoju braću širom svijeta
Molite spašavajući samo jednu dušu možete
Spasiti vlastitu. Hvala ti što si nam bila majka
I čitavo ti nebo zahvaljuje što širiš božju rijeć ljubi
Te tvoji sinovi upoznati boga znaći ljubiti ga.

60-ta komemoracija Blajburškim tragedijama i oproštenje. Oduzeli su mi mladost, zvanje, zaručnika i san o sreći. Oduzeli ste mi rodni kraj i Slavoniju, more i domovinu. Zatvorili ste mi braću i prijatelje te napunili jame nevinima. Istrebili, izmrcvarili, preplašili i mlade i stare, narod. Raselili ste one nepokorive. Htjeli ste oduzeti vjeru, jezik i ime, osiromašili ste seljake, radnike, ušutili školovane. Sad ste došli na kraj. Sve ste porušili što se dalo i dovršili ste sebe. Palili ste i sve ste izgubili. Vlast, silu, povijesnu slavu i napuhani ponos. Meni je svejedno jeste li poniženi, osramoćeni i optuženi, niste uništili istinu. Povijesna istina ima zadnju riječ o ubojicama "u ime moga naroda", o spomenicama koje se nadimljuju nad ovako smrvljenim čovjekom. Istina ostaje istina, istina je moja osvetnica. Istina je vaša kazna. Kad je sve ovo rečeno, možete zamoliti oproštaj mene i naroda. Bog oprašta sve pa tako i oni, koji ga slijede.

Dijelite, kako je lijepo dijeliti! Dijete radosti, dječjih suza dijete ideala.

Čovjek, kako je teško biti čovjek, čovjek sputan, okovan, čovjek ugrožen, umoran, bez ideala, čovjek potišten. Svijet čovjeka se vrti oko njega, dok smo djeca ne znamo cijeniti slobodu koju imamo, radost koju širimo, ideje koje donosimo i odbacujemo. Pokušavamo što prije odrasti! Što to u zrelosti imamo da pokušavamo što prije postati ljudi. Odjednom slobodu tražimo, radost priželjkujemo, a za ideal molimo. Što smo gazili, pokušavamo uzdizati.

Lađa Crkve neće potonuti zbog postojećih rupa i zabluda ljudi jer ima garanciju od samog Krista, ali Kršćani mogu svojom neplodnošću postati uzrok besciljnog lutanja mnogim tražiteljima istine. I ako bismo sada nastojali lađu Crkve osloboditi nepotrebnog tereta kako bi na njoj bilo više mjesta za nove putnike koji čekaju na red za ukrcaj, a postojeći da se mogu što udobnije smjestiti i mirno ploviti prema nebeskoj domovini, potrebno je bez oklijevanja izvršiti pospremanje, izbaciti iz lađe nepotreban teret. Ne bojte se Kristu otvoriti vrata, naš Bog je silan i velik, daje nam patnje boli jer nas ljubi i ostaje s nama do svršetka svijeta.

Susresti Isusa kao prijatelja kojem možemo otvoriti svoje srce. Pogledaj u lice čovječe i vidit ćeš da vas Isus ljubi. U svakom patniku Isus pati. Ne bojte se silnika i moćnika koji žele uništiti vašu dušu, bojte se onoga koji može uništiti je i baciti u pakao, tamo su velike muke. Na velikim mukama na Sotonskim rukama tamo se žari i pali. Obratite se i vjerujte u moju ljubav koju ću vam dati. Zasjati će sunce istine, pravde i mira među ljudima bogate lijepe naše domovine. Dođite, Isus vas zove.

Svemogući vječni Bože, po svome si nam jedinorođenču obećao Duha Svetog, usrdno te molim za sebe, tebi se posve predajem, odvrati od mene Zlog Duha, svaku zabludu i grijeh, da budem čist i slobodan. Hram Duha Svetog potvrdi riječ naše vjere da ne govorimo u prazno, već s onim snagama i milošću kojom je tvoj jedinorođenac izbavio svijet od zla po Kristu gospodinu našem. Amen.

Gospodine Bože naš, ti nam objavljuješ pravi život, uklanjaš iskvarenost, jačaš vjeru, podržavaš nas i krijepiš ljubav, molim te u ime ljubljenog tvog sina gospodina našega Isusa Krista i u snazi Duha Svetoga odagnaj od mene, sluge svojega, nevjeru, sumnju, idolopoklonstvo, magiju, čaranje, zazivanje duhova, gramzljivost za novcem, neprijateljstvo i razori svaku zloću. Pozvao si me da pred tobom budem svet i bez ljage, obnovi u meni Duh vjere i pobožnosti, strpljivosti i nade, umjerenosti i čistoće, ljubavi i mira po Kristu gospodinu našemu Amen.

Zamoli Duha Svetoga da ti otvori srce da razumiješ veličinu njegova boravka u tebi. Moli Gospodina da te iznutra prosvjetli kako bi spoznao sve ono što te zaustavlja. Na putu k njemu Isuse ako hoćeš možeš me ozdraviti. Isuse, smiluj se meni, pogledaj moje rane, otkrij potajne zapreke do tebe, Isuse, Duha mi svoga podaj i smiluj se Amen.

Zašto Bože čovjek pati, zašto mora umrijeti u cvijetu mladosti, zašto prometne nesreće, zašto hendikepirani, zašto ratovi? Zato jer nas Bog kuša. Jedina prava istina je križ Gospodnji koji te vodi putem spasenja. Prihvati ga da bi imao milost i zdravlje. Za mene su to veliki izazovi. Pastiri koji želite biti Božji, čeka vas patnja i osuda. Mene su pljuvali i vas će. Mene su razapeli i vas će jer ste Božji. Osuda su vrata da se približiš meni. Ljudi i tvoji najbolji prijatelji sudit će te. Ne bojte se, ja sam s vama do svršetka svijeta. Ja sam pobijedio svijet.

Ponekad želim da se javiš, Bože moj, u najmračnijem kutu, da budem siguran da si ti. Poznam ljude koji Krista trebaju. Razlog: ne poznaju ga i svjesno ili nesvjesno pomirili su se s kotrljanjem sitnih radosti. Želite svu svježinu Duha Svetoga, Duh istine, pravde, dobrote i optimizma. Moli da možeš odgovoriti Isusu i poći za njim. Živi po evanđelju i nebo će rasti tamo gdje si posijao. Molim Duha Svetoga da nam pomogne i vodi nas u istinu. Uzmi križ i slijedi me. Pustimo Boga, on spašava, ovako mogu govoriti samo oni koji ljube.

Neka zna hrvatski narod kada se prestane vrijeđati moje ime izlit ću milost, tada će zasjat sunce istine i pravde. Ne bojte se otvoriti vrata Isusu da uđe kralj mira koji trpi zbog nas, a mi smo ga izdali.

Ne bojte se, ja sam s vama. Dat ću vam duha istine da se oduprete silama zla. Čovjek koji pati ne može da ne vidi siromahe u svakom čovjeku i patniku. Što više patiš, to si bliže meni. Tada me susrećeš. Na svijetu si da umreš, tko izgubi svoj život, taj će ga naći. Ja sam s tobom, kada patiš i kada ti je teško. Ja sam pobijedio svijet. Otvori se mom Duhu Svetom, tada primaš milosti Duha Svetoga, Duha istine, pravde i mira.

Isusova je vjera obećanje, ništa se u tebi ne može promijeniti. Vjera je temelj, moli za vjeru, moli za povjerenje da možeš biti svet. Moli Gospodina da te iznutra prosvjetli kako bi spoznao sve ono što te zaustavlja na putu k njemu. Ti, Duše Sveti, stanuješ u meni, ti me vodiš, u tebi je moj život. Ti mi daješ svoju službu. Čeznem za tobom i za njime, otvaram se tvome djelovanju.

Gospodine, evo me na raskrižju života, tvome i mome. Oprosti se, ti plačeš, moj križ svejedno gori, ti toneš u svom snu, a ja koracam i grcam i gledam prema beskraju. Moj križ gori, moj križ, a tvoje ime.

Ova snaga odozgo toga je posve
Drugačija od obične ljudske snage
Jer dolazi od Boga i pogađa u dubine
Tvoje duše i pokreće ako ti govori
Sam duh Božji tada on potiće samo
Korjene tvog bića on govori samoj
Srži tvog srca Bože istina je
Ja još uvijek spavam i počivam
I stoga me tako često napada
Tama Bože probudi moju dušu načini
Me, čovjekom molitve dijete kad dođe
Noć svjetlo moraš tražiti više nego se
boriti zlo mi je kad vidim I počinjem drhtati
kada osjetim bolove Bože bori
se ti za mene i umjesto mene ljudsko
dijete znam tebe i tvoja dijela imaš
samo malo snage ali veliku čežnju nemoj se
plašiti jer sam pred tobom otvori vrata koja
više nitko ne može zatvorit tako
pobijedi tamo ću ja dati hranu

S drveta života koje se nalazi u Božijem raju.
Bože plašim se nije to strah od smrti nego strah
Bože bojim se tame koja donosi križ nemoj se
plašiti jer ja sam bio mrtav i gle ja živim
nosio sam križ i gle ja sam uskrsnio ako sa
mnom nosiš križ sa mnom ćeš živjeti u
vječnosti zašto se boriš za ono što nema
trajnu vrijednost zašto se trudiš oko onoga
što te ne može umrijeti bez mene ne možeš
pobijediti bori se za vječno tada ćeš imati vječni
život i sve ostalo još ut to Bezgrešno srce Marijino
prepuno dobrote pokaži nam svoju ljubav
budi naše utočište na ovoj zemlji srce Isusa
i Marije biti će jedno naše utočište u danima
nevolje o da bi vrata tvoga srca Marijo došla
na sve narode ove zemlje ljubimo te iznad
svega probudi u našim srcima pravu ljubav
učini da naše srce čezne za tobom o Marijo
mila dobrostivane zaboravi nas kada sagriješimo
grešnici neka nas tvoje majčinsko srce oslobodi
od svih duhovnih bolesti udjeli nam.

Milost da tvoje prečisto majčinsko
Srce oslobodi od svih duhovnih
Bolesti udjeli nam milost da tvoje
Prečisto majčinsko srce promatramo
da bismo se posvetili
žaru tvoga bezgrešnog srca amen
posveti se svakom srcu Isusovom
i Marijinom oni će biti naše jedino
utočište oni nas vode i prate na putu
svijetla koji nas vodi stvoritelju
donoseći nam pravu sreću
dopusti nama slugama svojim molimo te
gospodine Bože da se neprestano
radujemo duševnom i tjelesnom
zdravlju i da se slavnim
zagovorom djevice izbavimo od sadašnje
žalosti i uživamo vječne radosti po Kristu
gospodinu našem Amen.
Gospodine Bože naš gospodaru vjekova
svemogući ti koji si sve sazdao ti koji
si učitelj i liječnik naših duša
gospodine Isuse ti si došao da ozdraviš
ranjenje i tjeskobne srca molim te
da ozdraviš traume koje izazivaju nemir u
mom srcu ozdravi gospodine sve one rane
koje su u mom životu

Prouzročili korjene grijeha hoću oprostit
Svima onima koji su me uvrijedili pogledaj
Na one unutarnje rane zbog koji nisam sposoban
Oprostiti ti koji si došao izliječiti srca
Slomljena ozdravi moje srce
Ozdravi gospodine one moje unutarnje rane
Koje su uzrok tjelesnim bolestima
Daruj ti svoje srce primi ga gospodine
Očisti ga i daj mi osjećaj tvog božanskog
Srca pomozi mi da budem ponizan i blag
Da mogu ponovo zadobiti zbog sigurnosti
Da si ti uskrsnuće i život učini me vrijednosnim
Svjedokom tvog uskrnuća tvoje pobjede nad
grijehom i smrću tvoje prisutnosti kao život među
nama amen gospodin je moj i neću se bojati onoga
što bi mi mogao učiniti čovjek
naređujem i zapovjedam snagom Boga svemogućega
u ime Isusa Krista spasitelja po nećistim da me odmah
sad napusti da me zauvijek ostave i da idu u vječni pakao
Isus je došao zbog mene maleni odbačeno gospodine
Hvala ti za Mariju nebesku majku zaručnicu
Duha svetog hvala ti za tvoj križ

Ljubavi na kojem si nas spasio tvoje su nas rane izlječile
Marijo zaručnice duha svetog vodi nas našem spasitelju
Isusu koji nam je ostavi za zapovjed ljubavi
Zapovjed vam novu dajem ljubite jedni druge kao što sam
Ja vas ljubio po ovom će svi upoznati da ste moji učenici
Ako budete imali ljubavi jedni za druge. Želim vam svu
Svježinu duh svetog duha istine mira ljubavi
Hval ti Isuse hvala ti majko hvala ti Duše sveti
Tisuće puta postavljam pitanje što je život
Svi šute gledaju i odlaze želim nešto
Drugo hoću nešto novo treba nekom otići
I poćeti sve od početka a da poslije opet dolazi dosada
I onda ponovo lutaj traži nešto drugo zar tako
Cijelog života kaži mi gje ima ljubavi kažite mi
Gdje da se sklonim od mržnje žao mi je čovjeka oh
ugasite mržnju ljudi su nam potrebni i nikad
ne može živjeti bez oproštenja živite i borite se
kako najbolje umijete moli se Bogu i volite prirodu
a najviše ljubav pažnje i saučešća ostavite za ljude u
Bogu braću svoju čiji je život nestali pramen svijetla između dvije
Beskonačnosti voli ljude često pomozite i uvijek ih poželite jer
Su nam svi ljudi potrebni.


Gospodine Isuse sine očev pošalji sada
Na zemlju svog puha daj da se od Duh sveti
Nastani u srcima svih ljudi kako bi svi
Bili sačuvani od propasti nesreća i rata
Neka žena svih naroda koja je nekoć bila
Marija bude naša zagovornica Gospodine
Isuse Kriste sine Boga živoga tvoja volja
Da radosnu vijest navjesta svim narodima
a te da svi mogu spoznati tvoju volju
i biti spašeni Dođite Isusu vas zove dođite
da vidite Isusa jer on daje milost blagost
strpljivost za ovaj napaćeni narod
želim svu svježinu duh sveti duh istine
pravde i mira. Bog vas blagoslovio i vodio
vas na put spasenja . Dao vam Duha istine
optimizma i pravde na putu spasenja
postoji patnja onaj koji pati taj ljubi
uzmi svoj križ i slijedi me rasti i gdje si
posijani. Blag Boga oca Boga sina Boga duh
svetoga sve vas počasti i u krv isusa Krista
umrlog i razapetog neka svak osoba uđe u
potpuno oslobođenje i ozdravljenje
Hvala ti Isuse
don branko

- 20:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (17)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (19)
Kolovoz 2007 (28)
Srpanj 2007 (63)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv