Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Pater Luka Rađa
Molitve
Vitraj-Spectrum Glass Studio
koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU
-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_
  POSJETI   MOJ   BLOG








ICCRS
Image Hosted by ImageShack.us
By ordulj at 2007-06-29
















































































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



rijec_zivota

15.07.2007., nedjelja

Susresti Isusa 8

PORUKA ZA NOVAKE
Govori Gospodine, sluga Tvoj sluša. Draga djeco, ljubljeni moji, zašto idete pod zastavu onih koji vas žele uništiti kao vuci grabežljivci. Obratite se u skrušenoj i valjanoj ispovijedi. Grijeh je guba. Tada se odvajate od moje ljubavi. Trpio sam za vas i spasio vas svojom mukom na križu. Ja ću vam dati snagu i silu duha istine, pravde i mira. Ja vas volim i blagoslivljam Bogom Ocem, Bogom Sinom i Bogom Duhom Svetim, vjerujte mi. Moje rane su vas spasile, bez mene ne možete ništa, ni bez duha istine koju ću na vas izliti. Vaša će vjera jačati, bit ćete mi svjedoci do nakraj svijeta. Djelo je moje vršiti volju onoga koji me poslao i dovršiti djelo Njegovo. Otac doista ne sudi nikome. Slave od ljudi ne tražite. Ljubavi Božje nemate u sebi. Ja sam došao u ime Oca svoga i vi ga primite. Ljubim Te, Bože moj, svim svojim srcem i dušom, više nego sve drugo na svijetu jer si dostojan svake ljubavi svoga bližnjega kao sama sebe. O, Bože, užeži oganj svoje ljubavi mojem srcu. Neću te nikada napustiti, moje prečisto srce bit će tvoje utočište i put koji će te dovesti do Boga. Svaki dan molite krunicu da biste izmolili mir i kraj rata. Neka grešnici više ne vrijeđaju Gospodina Boga našega koji je već toliko vrijeđan. Svaki grijeh, nepravda, nepoštenje, čin protiv ljubavi i dobrote je kao ubod trnja u Gospino srce. Molitvom i pokorom se pokajmo i dobrim djelima vadimo to trnje. Grijesi svijeta jako su veliki. Kada bi ljudi znali što je to vječnost, učinili bi sve promjene u svojem životu.

Naši koraci mogu ići zajedno, naše se ruke mogu sklapati zajedno, naše srce može kucati zajedno, naš unutarnji osjećaj zajedno je zahvala našem Duhu Svetom, naše uši mogu slušati tišinu zajedno. Djeco moja, svojim pouzdanjem možete me zazvati. Ja se ne zatvaram. Stojim pred vama s ljubavlju svoga srca. Ja sam ovdje da vas učinim sretnima. Majka Božja preplavila je cijelo čovječanstvo zrakama milosti, plamenom svoje ljubavi, sada i na času smrti naše. Amen.
Neokaljano srce moje majke hoće da izlije na cijelu zemlju u svojoj gorućoj ljubavi prema vama. Ja ne mogu razumijeti neke ljude koji mi nanose udarce. Nailazi na nerazumijevanje, želi pomoći, ali ne može jer je Sotona, otac laži zavladao njima. Velike prepreke. Bože, zašto te nema. Ne skrivaj lica svoga ljubavlju kojom nas ljubiš. Daj mi milost da ne pokleknem pred silnikom i moćnikom koji želi uništiti moju dušu. Hvala Ti, Oče, što je Tvoja ljubav tako jako velika.

1945. na biskupiju Đakovačko-srijemsku je nabačen urok. Moramo se moliti da Isus prosvijetli našeg biskupa da mu otvori put kako bi mogao Isus doći i spasiti svijet grijehom narušen. Karizmatike dovesti molitvom. Možemo pobijediti oca laži koji je kao ričući lav želio nas uništiti. Svežimo ga u lanac i bacimo u bunar da se više nikada ne vrati. U svijetu postoji deset tisuća vračeva koji rade protiv Isusa. U Domovinskom ratu je više dragi Bog opsovan nego li je ispaljeno granata. Neka zna hrvatski narod da neće to proći dok se vrijeđa dragi Bog. Tada će zasjati sunce pravde, istine i mira Bogom nam dane Lijepe naše RH.

Isus: ovom molitvom krunice želim da Otac nebeski preko nje udjeli pomoć dušama. Ljubavlju Božjom sašižem srca činite ovo za svakog kralja Oca milosrdne ljubavi. Blagoslivljaj i ljubi svoju djecu. Po ovoj krunici spašavaju se duše, širite je da vječni Otac spasi svijet. Obećanje Boga Oca onima koji će najmanje tri puta moliti ove zazive:

1. istrgnut ću ih na očigledan način iz ruke neprijatelja
2. otklonit ću zapreke koje ti se nalaze na putu savršenstva
3. poslat ću ti Anđela čuvara koji će te braniti od zasjeda đavolskih
4. ti ćeš ustrajati na putu kreposti
5. ti ćeš potpuno spoznati svoje nedostatke
6. ti ćeš zadobiti snagu da se oslobodiš svojih grešnih navika
7. ja ću učvrstiti tvoju vjeru, tvoju nadu i tvoju ljubav
8. ja ću te izbaviti iz materijalnih poteškoća
9. tvoja će obitelj živjeti u skladu i uzajamnoj ljubavi
10. ako me vrijeđate, možete dobiti rak na jeziku

Tko bi želio pomoći bližnima treba barem pola sata dnevno moliti ove zazive.

Dragi moji ljubljeni prijatelji, na vas ću izliti Duha Svetoga. Duh Sveti će vas voditi u svu istinu, otvarat će vam putove grijehom narušene koje su ljudi svojim grijesima nanijeli. Bez Duha ne možete ništa učiniti. Duh istine je treća Božanska osoba koja vas vodi k meni. Mnogi ljudi su duhovno bolesni jer imaju sve, a nemaju Duha Svetoga. Njihova vjera je mrtva. Sveti Duh je poljubac Oca i Sina. Ako želiš imati blago svijeta moraš biti prijatelj sa Duhom Svetim, tada će zasjat sunce pravde, istine i mira. Od Lijepe naše Bogom dane Hrvatske stvarajmo harmoniju ljubavi u valjanoj ispovijedi.

Ja vas blagoslivljam u ime Krista umrlog i raspetog, neka svaka osoba uđe u potpuno oslobađanje i ozdravljenje. Neka žive vode poteku i odnesu svu bol.

Njemi pjevaju, gubavi se čiste, hromi hodaju, siromasima se navješta Evanđelje. Riječ Božja. Obratite se jer se približava vaše otkupljenje. Obratite se onom koji će vas ozdraviti i dati mir koji svijet ne može dati, da vam zasja sunce pravde, istine i mira. Amen, aleluja!

U velikoj patnji od pobijanja kad više ne možeš shvatiti Božje putove i njegova djela tvoja se duša muči. Zašto Bog šuti? Zašto on ne uđe u tvoj život i ne pomogne? Zašto je sve to besmisleno? Zašto i u današnjim svjetskim zbivanjima sve više pobjeđuje zlo? Možda te muče pitanja da li su tvoji grijesi zaista oprošteni? Da li je odluka koju si donio ili kako si postupio sa nekim čovjekom bila dobra? Da li si u određenoj situaciji pošao pravim putem? Ti ne nalaziš mir od tog napadanja. Sapet si u takvim mislima kao začaranom krugu. Tvoj duh i tvoja duša neizrecivo trpe. Trpi, međutim, i Bog koji je Otac, koji te ljubi i ne želi da se ti tako mučiš. On ti želi pomoći da izađeš iz tog začaranog kruga i da prevladaš napadaje i promašaje. Dapače, bit ćeš bliži Bogu nego prije. Zato uvijek iznova govori: Oče moj, ja te ne razumijem, ali se pouzdajem u tebe. Sve patnje i boli stavite pod noge i križ Gospodnji i ne bojte se ići za Isusom. On vam može dati mir koji svijet ne može dati. Primit ćete duh istine, tada će zasjati sunce pravde, vaša će vjera rasti i jačati. Marija naša majko zaručnice Duha Svetoga, pokaži nam put do Isusa.

Sve vas i vaše domove pečatim u krvi Isusa Krista raspetog i umrlog. Bog Otac, Bog Sin i Bog Duh neka ostanu zauvijek s vama, a neka žive vode poteku i odnesu svu bol. Hvala ti Oče, hvala ti Majko, aleluja, amen!

Gospodine, ne skrivaj lice svoje, potpuno se tebi otvaram. Daj mi da u svakom čovjeku prepoznam tebe, u siromasima, gladnima, hromima, slijepima i invalidima, i da se ne bojim silnika i močnika koji uništavaju moje srce. Daj mi da susretnem tebe i da svoj križ patnje i boli do kraja donesem u vječnost.

Isuse, hvala ti za tvoju muku,
Isuse, hvala ti za tvoj križ kojim si nas spasio,
Isuse, hvala ti za tvoje srce probijeno za nas.

Daj nam svog duha da se možemo odupirati silama zla. U Tvoje ruke predajem svu moju braću i sestre i prijatelje, neka tvoja Božanska krv očisti ih u čistilištu od patnja koje podnose. Vjerujem da ćeš me uslišiti. Hvala ti Isuse, hvala ti Nebeska Majko, kraljice mira i zaručnice Duha Svetoga!
don Branko

- 23:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (17)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (19)
Kolovoz 2007 (28)
Srpanj 2007 (63)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv