Ratnik svjetlosti

06.07.2005., srijeda

MALO SVEMIRA

Sve gledam ovaj svoj blog i sve mi vise lici nekom dnevniku bez pocetka i kraja.
Posto mi nije bio plan pisati dnevnik, ne bih vise pisao sta mi se desava u zivotu
vec sta mi se desava u glavi...
Istrazivajuci blogove naisao sam na par zanimljivih postova meni dragog ddadda
koji izmedu ostalih zanimljivih tema, govori i o svemiru, snovima, teorijama, itd.
Dakle, tema; svemir!
Za pocetak ne bih se previse posvecivao svemiru u cijelosti, jer sama velicina istog,
daje nam mogucnost obradivanja bezbroj tema. Osvrnuo bih se na dijela Isaaka
Asimova i "Primicanju katastrofa".
Astronomija je jedina znanost koja me oduvijek fascinirala, i u doba kada sam bio
maleni (i mislio da je, inace crno nebo netko izbusio iglom, pa se vidi bijela tj.
svijetleca pozadina u obliku zvijezda, kao ono; veca rupa- veca zvijezda), i kasnije,
tj. danas kada sam valjda malo pametniji.
Zasto to zanimanje za svemir nisam isfurao do kraja nekim studijem, mogao bih
nabrajati stotinu razloga. Onaj koji je najistinitiji, vjerojatno je onaj kada kazem
da sam bio blesav, pa sam se u zivotu hvatao svacega a ne onoga sto me toliko
fascinira.
Dugo godina u ruke nije mi padala nikakva knjiga. Na pocetku slucajno, pa onda
namjerno i u zelji da se maknem od "glupe tocke", odlucio sam si nabaviti literaturu
(knjige, atlase,...), koja mi je pomogla u svladavanju potpunog neznanja o toj velikoj
znanosti. S obzirom na danasnje znanje o astronomiji, ne bih mogao zatraziti posao
sveucilisnog profesora, jer sam s vremenom skuzio da sto vise znam, sve vise kuzim
da u biti (s obzirom na sveukupno i jos neistrazeno znanje), nista ne znam!
Ali dobro, ako me ne pomete jedan od devet najavljenih uragana, nadam se da cu
nauciti jos puno toga :))
Ono sto bih volio sada pisati je, kolika je mogucnost da nas zadesi nesto u smislu
smaka Svijeta, kataklizme, armagedona, generalnog sranja i sl.
Ako ljudsku proslost promatramo kao kakvu tragicnu dramu, tada bi konacna smrt
covjecanstva bila katastrofa i u prvobitnom i u danasnjem smislu.
No, sto bi to moglo prouzrociti kraj povjesti ljudskog roda?





<< Arhiva >>