Ratnik svjetlosti

04.07.2005., ponedjeljak

Party!

Volio bih se isfolirati i reci da sam se proveo kao nikad u zivotu. Sto bi i donekle bila
istina. Nikad tako lose! Organizatori partya, kako bi ispali profesionalci postavili nekog
Dj- a (anonimnog), koji je bio tako drogiran da uopce nije kuzio da pusta jednu te istu
stvar, ali u razlicitim verzijama puna tri i pol sata. Toliko je isprovocirao tih par hiljada
ljudi, da je bio doslovno protjeran sa consola. Nastavak u kojem je glavnu ulogu imao
Tiesto, bio je isto tako ocajan. Nakon dvadesetak minuta savrsene mjuze, kao da ga je
netko pogodio pajserom po mozgu. Kontam, ili mu netko popalio cd-e (lako moguce),
ili je cvaknuo pokvaren trip, ili mu netko plati da usere party, ili to uopce nije bio on...
Ne znam, znam samo da je to bila noc lonci i padela, koja je vise zvucala hrvanju kostura
po limenom krovu uz prejako ozvucenje, nego Tiestovom partyu.
Da bi stvar bila bolja, vec nakon par sati ponestalo cuge, ostali samo nejestivi sendvici,
koji su imali rekordnu cijenu ulaznice! Strasno.
Kako bi film bio dugometrazniji, ono strasno se nastavlja!
Nakon sto sam se drugi dan probudio s ocajnom glavoboljom (zahvaljujuci limenoglazbasima)
skuzio sam da mi je za vrijeme zurke netko pokusao provaliti u auto. Neki "indijanac"
busilicom mi izbusio vrata-bravu, ali sve ostalo na busenju. Nije usao!

Nisam slikao jer sam zaboravio fotoaparat, ali i da ga nisam zaboravio netko bi mi ga
sigurno ukrao, a i da ga ne ukrade ne bi se vidjelo nista, uz lose osvjetljenje jos su svi crni...
Nema smisla.

<< Arhiva >>