ponedjeljak, 22.02.2010.

9



A već mi ovo jutro pokazalo da je lakše umrijeti nego nadati se. Nisam mogao ustati pa preskočih doručak. Jovici se opravdah kako sam malo umoran i da ćemo popodne učiti brojeve i slova. On je bio nekako pun energije, skroz drugačiji dječak od onog koji me dočekao prvog dana u ovom ustajalom predsoblju smrti. Žudio sam za bilo kojim mirisom polja...za mirisom svježih ruža. Umjesto njega, osjećah samo zadah truleži. Opet je u meni zaigrala ona slika uvele trave neprirodne žute boje i oštar vonj...vonj smrti. Cijeli ovaj odjel bio je jedna velika livada na koju je netko izlio tonu otrova i svi smo se polako sušili i trunuli. Osim jedne ružice koja je prkoseći svim zakonima razuma, stajala uspravno posred livade. O, kako sam uživao gledati je. Videći nju, nada se u meni probudila kao dinosaur tisućama godina zarobljen u ledu. Samo kakve su šanse dinosaurusa preživjeti u ovome svijetu?
Jedva ustadoh na ručak. Mala me ručica mog prijatelja podigla, inače bih još uvijek ležao i gledao u prazno kroz prozor. Zašto sam se ovako osjećao? Trebao sam biti sretan jer se pred mojim očima dogodilo čudo. Jesam li ja to bio ljubomoran što Vila nije i mene ozdravila? Hm, na ovu misao sam se cinično nasmijao i shvatio što je Zli htio postići iskoristivši moj trenutni umor i malaksalost. Opet me počelo gušiti i borio sam se za svaki udisaj zraka. Nisam mogao stajati na nogama pa sam legao na krevet. Žudio sam za svježim morskim zrakom. Jutarnjom rosom. Zvijezdama. I mjesecom... I kroz zatvorene oči čitao sam riječi zapisane u meni, zadnjeg dana jednog sretnog ljeta...

Zadnja dica lita
Dok more guca zadnje dite lita
oškuri san se gledajuć ga očima u oko
uze ja san sto njegovih slika
i zakopa ih u srcu duboko duboko.
Vratit će se one ove zime
kad pod oblak svoje noge skriju maestrali
kad zubi pružu juga i bure zviri
vratit će se one ove zime
a krasit će ih biserni okviri.
Da mi se tada opiti mjesecom obasjanim morem
i zaboraviti sebe,
ispio bih do dna sve oceane i brige razbio u trenu,
da mi se tada najesti slanih komadića maestrala
pa sit i napit prileći u sjenu,
okripila bi zora dušu umorna mi tila
obraze na licu zasikle bi suze tupe
možda osmijeh ili barem smiješak sunca
popustio, na remenu života, tugu za tri rupe.
Mignulo mi i umrlo na rukama zadnje dite lita.
U daljini, probili mu grudi oštri rubovi planine,
srce rasikli na pola
obije polovice uzele plave dubine...
I sa njim je umro jedan dio mene.




- 20:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (15)
Siječanj 2010 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svako od nas ima svrhu.Poslanje.Ja,nedostojan,poslan sam umornima pokazati put,ranjenima previti rane,beznađu dati nadu.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr