Fenomenalni pjesnik, apel,i tako dalje...

28 lipanj 2009

Ovaj bloger je za mene pravo osvježenje,i hvala Brodjanki na preporuci...
BOLJUN

GOSPOĐO… VI STE MOJA ŠKOLA
gospođo… stvarno sam vas volio
i nikakva vam opasnost nije prijetila
voleći vas tako smrtno sam obolio
a vi to niste ni primijetila

takva je ljubav za vas bila fama
jer volio sam vas kako nitko ne bi
i ne mogavši umrijeti vama
iz dana u dan umirah sebi

gospođo… ja sam svoje odbolovao
jer što me ne ubi učini me jačim
da je u mojoj glavi razum stolovao
znao bih da vam ništa ne značim

znate li vi što je to dobra škola
gospođo?... znanje se hrabrima otkriva
današnji je susret samo kontrola
koja pokazuje da nema recidiva


Ja sam zapravo želio da pokušamo nekako svi zajedno pozvati Fizikalca da se vrati
na ovaj naš blog. Oni koji ga čitaju znaju da je momak nestašan.
Svako toliko izbriše blog,ali se za desetak dana vrati kao Feniks iz pepela.
Ovoga puta nije tako.Nema ga već jako dugo, i sve si mislim da ga je netko jako naljutio.
Ne znam tko ni zašto, ali evo neka ovo bude moj apel...
Image Hosted by ImageShack.us

VRATI SE !!!!

Evo još jedne Boljunove...

UGRIZI
ugriz na vratu… ništa to nije
okovratnik košulje ga skrije
jer koliko god da zub izglođe
dva-tri dana… i prođe

ugriz na srcu… e... to je već nešto
ne skriješ ga koliko ga pokrivao vješto
jer taj na vratu… odavno se ne vidi
dok onaj na srcu… još peče i bridi

Svima neka je bistro...

<< Arhiva >>