Bez motiva ni riba ne pliva

srijeda, 08.08.2007.

STOOOO GODINA…

Uf dragi moji nikad nije bilo teže počet pisat… Stvarno ne znam odakle bi počela jer sam prošla toliko toga u ovih mjesec, dva. Krenula sam sa Hvarom, to sam nešto spominjala:

• HRF sa našom dragom hrvatskom elitom i alkoholom... party party

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE190/X750 at 2007-08-07

• otvaranje hotela Adriane sa mojom dragom poslovnom elitom… Tu sam upoznala onog glumca iz Ville Marije, ubijte me zaboravila kako se zove, ali hodao je sa Veljačom i rodom je s Korčule… I zamislite ja i Gogsi smo njega i priku odjebale zbog ludog plesa sa mojima iz firme… Nisam mogla sebi doć kad sam ujutro shvatila sve to… I alkohol… party party
• Večeri klapa u Kaštelima, na kojima sam definitivno odlučila prohodati sa jednim o kojem ništa nisam htjela reć… cerek
• Pa opet Hvar, uvala pitaj Boga koja, 5 kuća, mi u šestoj, Mija draga i njenih 6 purgerčića, luda kuća… Alkohol party party
• Otvaranje Splitskog ljeta na tvrđavi Gripe, s kojeg sam upola predstave utekla udrit jenega, da bi tu istu večer lagano pripita izgubila ključe od Gogsijevog auta, a moja je majka otišla s mojim doma… I opet alkohol… party party
• Hercegovina, selo Tihaljina, tulum u kući na dva kata s bazenom i vrtom. Nas 20 samo koji borave u kući, mahom iz Zagreba, da i Iva Šulentić je prisustvovala… Iako ni dan danas nemam pojma šta je ona na TV-u, voditeljica čega? Ali simpa cura šta je da je… Moj dragi i najdraži prijatelj iz Zagreb grada je napravio odličan tulum i još bolje sutrašnje druženje u prirodi i veliko mu hvala na podsjetniku kakvih sve ljudi, dobrih i dragih ima na ovom svijetu. Naravno nije prošlo bez alkohola party party

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE190/X750 at 2007-08-07

• Zagreb malo radila u novom uredu i završila u Samoboru na Tonija Cetinskog… Lude 3 zagrepčanke i ja… Malo se smrzle, ali to je tek početak smrzavanja ovo ljeto… lud

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE190/X750 at 2007-08-07

• Zadar, točnije Petrčane sa mojom dragom Sandolinom, na nekom propalom partiju, koji nije bio preloš, ali me ubilo dvoje od četvero dj-a od kojih je jedna moja prija koju sam došla čut, a ona je odsvirala jednu pjesmu. Tu sam večer trebala završiti na Dugom otoku s tim dj-eveima ali kako me nisu baš impresionirali ni glazbom ni zabavom ni duhom ni ničim, odustajem i ostajem spavat u Zadru… Ovde je bilo malo manje, ali samo malo manje alkohola. party Taman kad sam se nakon 4 dana odlučila doći doma i vidjet majku nakon mjesec dana… dobivam poziv od mojih Karlovčana na:
• Zrće… Godišnjica upoznavanja hahahahahaha. I naravno nije mi trebalo ni pola sata da se iskombiniram. Srića nisam javila majci da dolazim… A tamo prvo se nalazim za Đujem i Krizijem i počnem lagano pit, nakon toga se nalazimo u Srećku (kamp u Novalji) sa Camijem i Debelim. Nemo dolazi kasnije… Mi smo nakon jahanja bika i igranja na stolni nogomet uživo, ja i njih 5 luđaka kao Sexy Boys Karlovac se tako lipo prepili party party. Pridružuju nam se Rođo zvani Uporan i netko s njim kojem se ne sjećam ni face ni imena… Zbog rano popodnevnog opijanja odlučim ubit oko i dok pokušavam zaspat skužim da su me budale prijavile na natjecanje u jahanju bika jer me na mikrofon neka vesela žena non stop proziva… Gospodična ja gospodična ja, nema gospodične ja…. Nasmijala sam se u polusnu jer za jahanje nisam bila raspoložena. Na vecer luda kuća, ples do zore i upoznavanje novih riba… Sve je bilo dobro do zore, ali morala je Riba nešto sjebat. Izgubila ja ključ od auta, ovog puta svog i ovog puta mnoooogooo dalje od doma… Preskočit ću kako sam se u tim jutarnjim satima osjećala jer se ne želim uopće sjećat. Momci su me vozili doma… 5 sati jutarnje vožnje drito iz vani… Doma po ključ i nazad, da bih na izlasku s parkinga shvatila da uopće nismo pitali na naplatnoj kućici jesu li našli ključ… Ajme Bože di sam pamet ostavila da mi je znat… Čovjek mi ga je izvadio, mislim ključ… Nakon 7 sati agonije moje… Neka, tako i triba, baš me kaznio, nakon ovoliko alkohola bilo je i vrime… party party

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE190/X750 at 2007-08-08

• Komiža je moja zadnja postaja… Do sutra. Gogsi, ja i moj kolega… A bidan momak šta je s nama proživio. Luda kuća, puno trošenja novaca, ali puno spize i alkohola… party party Malo sna i malo robe, uslijedila je prehlada… A sutra krečem dalje, nema stajanja.
• Korčula – romantičan i miran vikend, s više sexa nego alkohola… To želim, a kako će biti javim Vam…

U međuvremenu ovih događanja sam se zaljubila, u jednog krasnog momka kojemu bi bilo bolje da ne zna koliko ima alkohola u ovom postu jer bi se zapitao jesam li ja normalna cura… I to je sve što ću vam za sada reć o njemu… cerek

I saznala da najvjerovatnije odlazim u Zagreb raditi na godinu, dvi, tri… rolleyes

I odlučila u tom slučaju odradit još koju školu, faks ili slično… lud

I na dobrom sam putu da ovu Novu godinu dočekam u Parizu! party party party

Pusa dragi ljudi, hvala vam što čirnete kod mene i skužajte šta me nema stoooo godina, ali mislim da vam je sada sve jasno… Vratit ću se ja, čim uhvatim vremena!






08.08.2007. u 08:13 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting