Bez motiva ni riba ne pliva

nedjelja, 07.01.2007.

NE ZNAM ŠTO DA RADIM...

Image Hosted by ImageShack.us

Svi znate da postoji Mr. C. Jednom sam dok sam ga čekala kod njega doma ušla na svoj blog i nešto piskarala... Svaki drugi put kad bi bila kod njega, a bila sam često, ćirnila bi jeli me tko bio posjetit. I sad je taj moj blog ostao u njegovom historiju i nemam pojma kako da ga izbrišem (op.a. koristi mozzilu). Znam da je on već sve pročitao, iskreno da nisam potajno želila da neke stvari pročita ne bi nikad ulazila s njegovog kompa, ali problem se javio kad su me počeli čitati i njegovi prijatelji. Ja sam iskrena osoba, kako u životu, tako i na blogu. Ničega se ne sramim, nijednog osjećaja, sumnje, pitanja, djela, razmišljanja, maštanje ni želja... Tako da u stvari na mom blogu možete pročitati sve što bih da imam vremena dijelila i sa ljudima oko sebe. Blog je i nastao upravo zbog tog nedostatka vremena da ljudima pričam kako sam i što mi se događa u životu. Bilo mi je lakše svima dati link, mislim na one koje ne želim ostaviti zakinute za nijedan moj dan života... Bilo mi je lakše i naučiti tko sam ja u stvari kad stavim svoje misli na "papir" i onda vidim kako u stvari razmišljam i dali postupam ok.

Na ovim stranicama pišem svoj život, dijelim ga s ljudima, gledam mogu li biti sretna i zadovoljna svojim životom, gledam kako drugi ljudi žive, o čemu razmišljaju, i što ih muči. Shvatila sam da mi je život dovoljno dobar da bi bilo sebično od mene kad se svako jutro ne bi probudila sa osmijehom na licu...

I sad kad sam vas upoznala, kad sam si stvorila nekakav virtualni identitet, trebala bih se ugasiti jer prijatelji mog Mr. C me čitaju i njemu se podsmijehuju. Da se razumimo nisu to loši momci, svi su oni meni dragi, svaki na svoj način, ali znate kako idu ta muška podjebavanja... Mr. C se baš ne osjeća ugodno i jasno mi je, razumijem ga. Gašenjem ovog bloga zakinula bih prvenstveno sebe nečim što me uveseljava i smiruje. Morala bih promijeniti nick, koji je nekako postao dio mene i baš mi leži... Ne da mi se to. Ne da mi se ni pauzirat neko vrijeme dok ne zaborave moj blog... Postoji još jedno rješenje, da prestanem pisat o Mr. C-iju... Ali kako kad je on postao dio mene.

Kad smo već kod toga nas dvoje smo otvorili blog zajedno Veryinteresting.com zovemo se dvoje=jedno. Pokušat ću pronaći vremena za to, možda se u stvari skroz prebacim na njega, ali time opet gubim nekako svoj indetitet... Nisam pametna...

Sve je ovo moj dragi naslutio, i ja ne sumnjam da muška znatiželja nije nagnala njegovog cimera da vidi šta sam ja to prčkala po kompu... Ali iskreno mene boli briga. To sam ja. Ovo je moj život. AKo vas zanima čitajte ga, ako ne nemojte. Ja sam cura vašeg najboljeg prijatelja, i pišem blog. Dijelim svoje intimne stvari s nepoznatim, manje poznatim pa i nekim meni jako poznatim ljudima jer sam tako sama odlučila. Kad mi dopizdi, promijenit ću nick i glumiti nekog drugog. Za sada još uvijek stojim iza svojih riječi, želja, postupaka i mišljenja... Malo je nezgodna situacija što je Mr. C-iju sada sigurno još gore kad čita ovo i zna da su ovo vjerovatno pročitali i njegovi prijatelji, što je moja intima postala sada i njegova intima, što dijeleći svoju intimu dijelim i njegovu bez njegovog pretjeranog odobravanja...

I šta sad da radim?

Ja bih nastavila kao da se ništa nije dogodilo riskirajući da će se Mr. C naljutiti, možda i uvrijediti, da će njegovi prijatelji nakon ovoga možda početi još više podjebavati, možda nitko nikad neće ništa spomenut i svi će se pravit kao da se ništa nije dogodilo... Nemam pojma.

Šta vi mislite?

UPDATE: Poštovani čitatelji, kao što ste primjetili igram se s dizajnom. S obzirom da tek učim blog izgleda kako izgleda, mogu ga vratiti na staro, ali neću. Čekam pomoć koja će se valjda pojaviti ovih dana, pa da dizajn dobije pravi oblik, a do tada trpite ovo ovako... Unaprijed hvala...

07.01.2007. u 16:49 • 45 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting