Bez motiva ni riba ne pliva

petak, 06.10.2006.

Može li se zaraditi na inetrnetu?

Eto život me doveo pre ekran, nisam mislila da će se moj posao svoditi na kompjuter... ali eto život je nepredvidiv... I tako sjedim ispred ekrana već godinu dana... Nije da nisam nikad prije sjedila ispred njega, ali ne ovoliko često i dugo... zujo Naravno počeci su uvijek smiješni... rofl

Prvo sam otkrila messengera... thumbup

Pa iskricu... headbang

Smokva me baš nije privukla... zaliven

I još nekoliko linkova koji su mi oduzeli puuuuuuuuuuunooooooooo dragocjenog vremena a ni za što... namcor

I ONDA SAM OTRILA RIBAFISHA... Čula sam za blogove, ali nisam se obazirala... Sad sam sretna jer sam oduvijek sebi govorila: stavi na papir misli i događanja, strahove i ljubavi... Trebat će ti jednog dana kada budeš senilna starica... Pa kad me netko pita di mi je prošla mladost da se nasmijem i započnem svoju priču...

Počelo me zanimati zadnje vrijeme jeli moguće nekako unovčiti ovo moje sjedenje za kompjuterom po cijele dane... U uredu sam od 9-5,6,7,8 non stop sam onlajn, pa čak i kad dođem doma navečer... Zašto bih samo sjedila... I jučer sam došla do zanimljivog linka:

http://dashofer.webzarada.com?a_aid=7c502f16

Moja ženska znatiželja nije odolila, ne znam hoće li Vaša... Pogledajte, pokušajte, ako se nalazite u istoj situaciji kao i ja, i imate vremena da prosurfate svaki dan... ZAŠTO NE? party

E i volila bi čut i nekakvo mišljenje o ovome, ne mora odmah, može i kasnije...

smijeh

06.10.2006. u 08:56 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting