< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Čušpajz mog života


srijeda, 23.09.2009.

Vjest dana - Katy Perry se dira po cicama

Hajlajt posljednjih dana jerbo radim ko crnac od jutra do sutra i od umora zaboravim na prethodni hajlajt dana. Evo slika ovog prije nego ga zaboravim, ti si kriva za inspiraciju.

cickaty


Privijus hajlajt. Kraljica majka je ako sam već spomenuo, ovo ljeto izgubila mobitel i kupila jedan koji je svemirska tehnologija naspram starog. Stalno kuka kako se ne uspije naviknuti na staru tehnologiju i već ju nova zamjeni. No sada po novom mobitelu tipka kao ja prije nekoliko godina po klaviru. Hah, čak je shvatila mp3, bluetooth i handsfree koje su je grozili prije. Sve se čudim i divim kako joj odjednom ide, a mobitel dobiva sve više i više funkcije. Uznemiravajući napradak. Samo očekujem jednog dana lightsaber iz njega a majku kako kaže "Ribac, I'm your mother!" Brrr...

Mjuzik hajlajt. Tek sam sada otkrio ovo. Kasnim koje stoljeće, no sada pirsam uši s njima, saaaaavršna mi je pjesma, već je nekome posvećena a da se to ni ne zna. Zapravo više njih. Blah.

Hajlajt samver in bitvin. Opet sam student. Uskoro dobivam otkaz. Dakle puuuuno vremena za učenje, što me na neki sadističko-mazohistički način veseli. Dvije rupe ovog hajlajta su te da nemam više flat jer nisam na poslu, a index mi još nije potpisan tako da me tete u referadi vide svaki dan. Hm, treća rupa bi bila užasno zjevanje kada se primim knjige. Zapravo što dalje idem, sve mi se manje čini kao hajlajt. Prestajem dok ne postane gore.

Ripiting hajlajt. Dopisivanje s njim. Sve me strah pisati detalje jer me upoznao kao Ribca na Forumhaeru, a Google izbacuje ovaj blog odmah. Ma gluposti i zajebancije pišemo, ali ipak, ovako bez njega bi moglo biti gore. Svašta bi se moglo pomisliti.

Hajlajt tu bi tunajt. Idem u kino sa Des, Gola Istina, srećom nije adaptacija knjige gospođe Drpić. Hiegelica i Butler, komedija i antiromansa. Imam velika očekivanja, što mi najčešće upropasti film, no kao što rekoh, zaboravljam, valjda ću i to. Ali i dalje imam očekivanja od preskupih kokica, foršpana i karamel obojanog gaziranog pića kojeg neću reklamirati. Za razliku od filma, ovaj trio nikada ne razočara.

Pozdravno, Ribac



- 18:15 - Drekni nježno (21) - Tiskaj za WC - Zapamti to


subota, 12.09.2009.

Back to class... or wasting your time, whatever...

Dakle, dakle, svašta ja imam i pišem, ali zato su tu interneti, ne? Dokazali smo uz njegovu pomoć kako milijun majmuna koji slučajno lupaju po tipkovnici sa vremenom neće napisati Shakespearov opus.

Chuck... Blair...


The Shures. Svi ste čuli za online spojeve, ali za online bend i to sa tri različita kontinenta? I članovi se nisu sreli (još!) u svoje cca. dvije godin suradnje. Odlični glasovi, odlične obrade poznatih pjesama, no hoće li njihove pjesme biti jednako dobre, vrijeme će pokazati. Kako uspjevaju izorganizirati Australsku, Englesku i Američku vremensku zonu nije mi jasno, no da tu ima potencijala da budu odlični, ima. Jedino je pitanje hoće li fama biti ista kao kad se jednog dana sretnu?

Sam and Fuzzy. E sad ovo znam da se mojoj publici neće svidjeti, ali meni se sviđa. Strip. Sigh, ponekad se pitam zašto se trudim kada još nisam našao svoje istomišljenike u ovom području. Uglavnom, Sam je dobroćudni, no ipak smotani bivši vozač taksija, sada car ninđa mafije a Fuzzy je njegov cimer, manijak i mini medvjed sa amnezijom svog života prije poznavanja Sama.

Glee je nastavio svoje putovanje jučer. Sjećate se, serije kojoj sam posvetio cijeli post? E pa krenula je dalje. Gossip Girl također kreće dalje, ali zbilja, ono što nam je bitno da saznamo napokon što to Chuck i Blair muljaju? Kako nam je najomiljeniji serijski ubojica ove godine? Pa ipak nam je Dexter postao tatica. Tko nam je preživio od glavnih likova u sestrinskim drametinama Grey's Anatomy i Private Practice, te je li Eliza... pardon Echo što saznala o sebi u Dollhouse? Neke serije koje pratim utem torrenta, jerbo čekati da nešto dobro dođe kod nas... pa u današnje doba broadband interneta se ne isplati.

Pozdravno, Ribac



- 13:00 - Drekni nježno (12) - Tiskaj za WC - Zapamti to


ponedjeljak, 07.09.2009.

MLIA

MyLifeIsAverage je urnebesan site/blog/štoveć, čitam ga već nekoliko dana i svo moje vrijeme na internetu odlazi skoro na njega. Priče su sve samo ne prosječne.

MLIA


Nakon čitanja shvatio sam da svijet nema opasnosti od neke katastrofe. Ima nas puno ninja i čarobnjaka. Ako nešto zagusti uvijek se možemo skloniti u uradi-sam utvrde koje će čuvati osjećajni i telepatski raspoloženi ljubimci. Naravno, nije ni od viška raspraviti i o mogućim obranama od zombija. Jedino me brinu samosvjesni I-Podi, možda su početak Matrixa. Naravno, sve od ovoga je istina, MLIA je poput one reklame - pokušajte se zaustaviti na samo jednome!

Pozdravno, Ribac



- 22:00 - Drekni nježno (3) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>