< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Čušpajz mog života


nedjelja, 17.05.2009.

Rezultati prorokovanja Eurosonga

Dakle Velika Britanija, Ukrajina, Noveška, Njemačka, Danska, Grčka, Island i Portugal su bile moje izabranice. Evo male analize da vidim kako sam prorokovao na ovogodišnjem dobrom ali ne baš pamtljivom Kreštosongu.

Eurosong

Najgore je prošla Njemačka koja se uspjela plasirati i iza nas na 20 mjesto. Zapravo kad bolje razmislim zvuči poprilično "devedesete", a da su Ditu gurnuli malo više u prvi plan bolje bi prošli.

Portugalci zapravo nisu imali neke šanse, ali su mi prirasli srcu, eto tak. Pozitiva koja se smjestila na 15 mjesto.

Zatim Danci na 13 i Ukrajinci na 12 mjestu su pjesmice koje su korektne, dobre u svojim žanrovima ali očito je nešto falilo.

Grčki Sakis na mjestu broj 7 ko što rekoh, popušio je zbog nedostatka duše, pjesmuljak se neće zapamtiti.

A sad ono što računam kao pravo prorokovanje, prvih 5 mjesta, pogodio sam 3. Meh, mogao bih biti neki muljator B-klase, tipa vidoviti Milan.

Ujedinjeno Kraljevstvo se krenulo ispričavati i ispravljati za dugi niz godina slanja sranja i dobro se iskupilo. Sipmatično je bilo kad je Jade previše prišla jednom violinistu pa ju je on malo tresnuo, no to se nije čulo te je sletila na mjesto 5.

4 i 3 mjesto nisam vidio ni blizu vrhu ali eto, za Azerbejdžan mi je još i jasno, ali Turska... no imaju veliku dijasporu pa se samo po sebi objašnjava.

2 mjesto koje su samo tako odbacivali no ja sam vidio dobar plasman je Island koji je sa svojom laganicom, odličnom izvedbom te po meni najboljim engleskim (OK, osim Engleza) plasirao iza nedostižnog prvog mjesta sa sto i nešto bodova razlike.

A na prvom mjestu je bilo očito kao kad je Šerifovićka sa Molitvom došla, da će mladi Norvežanin Alexandar Rybak sa svojom Fairytale odnjeti pobjedu. Meni nije sjela na prvu u polufinalu, no drugi put ipak je nešto promjenila i danas ju pjevušim. Hah, očito iskrenost i dalje pali ako je vjerovati pričama.

Eh, da molim jedu napomenu, neka netko molim vas ljepo iduće godine kaže inače simpatičnom Dušku Ćurliću da začepi dok voditelji pričaju, iritantno je, niti čujemo njega niti njih. ima vremena za vrijeme glasovanja i razglednica ali voditelji su ipak voditelji.

Pitate se zašto ovo pišem? Pa, da imam neki dnevnik trashologije i možda jednog dana ovo unovčim, haha. Mda, ne znam, možda si trebam dokazivati da imam loš ukus da ne gledam svisoka na ljude koji imaju stvarno loš ukus. Da se držim na zemlji. Do iduće gopdine u Oslu

pozdravno, Ribac



- 15:45 - Drekni nježno (5) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>