Riječanka&svijet

12.04.2006., srijeda


Pesah
Dok mi Katolici iščekujemo kraj korizme (o da, ima onih koji su, za razliku od mene, korizmu shvatili kao vrijeme pročišćenja i odricanja, vrijeme za dobročinstva i skromnost - ja, eto, nisam!) i spremamo se za proslavu Uskrsa, Židovi večeras pale prve slavljeničke svijeće u čast Pesaha, koji je svetkovina života, buđenja prirode, što su u osnovi i korijeni Uskrsa, čiji sam naziv na romanskim jezicima (primjerice, na talijanskom Pasqua) pokazuje sličnost između ovih praznika koji obično i padaju kalendarski negdje u blisko vrijeme.

A mene idućih dana tek čeka prava ludnica - prvo registracija auta, pa preduskršnja nabavka i sve ono što ide uz nju (farbanje jaja, primjerice - mislim da ću ove godine sva jaja obojati u jednu boju - narančastu!).
Vjerujem da ću za blagdane tradicionalno otići sa mamom u Umag, naravno ukoliko mi nešto u međuvremenu neodgodivo ne iskrsne. Nažalost, neću uzeti još par dana godišnjeg - moram se zadovoljiti samo malo duljim vikendom, jer mi je godišnji unaprijed rastegnut i isplaniran. A baš bi mi trebalo...no, što je tu je.
Sada juriš u krpe, pročitati par stranica knjige ("Sve zbog jednog dječaka" Nicka Hornbyja) prije nego što se onesvijestim...

Pesah kasher ve sameach!
Hag sameach! Mazel tov!



- 00:57 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>