Riječanka&svijet

05.04.2006., srijeda


Moje novo perje
Image Hosted by ImageShack.us

Napokon sam nabavila novi laptop - nije Toshiba, već Acer Aspire 5024 WLMi. Dobila sam ga prije nekoliko dana, tek ga upoznajem...i puno me posla na njemu još čeka. Treba napraviti dosta prilagodbi, od kojih neke ja znam i mogu, ali većina nadaleko premašuje moje znanje o kompjuterima, koje je, budimo realni, relativno zadovoljavajuće obzirom da sam se njima počela baviti tek nakon završenog faksa, a ne u predškolskoj dobi, poput današnjih klinaca. Na primjer, prilagođavanje veličine sličica mi je postalo Sizifov posao, jer nemam još instaliranoga poprilično toga što mi treba.
Ali, zato postoje prijatelji koji su mi voljni i spremni pomoći i ja zahvaljujem Proviđenju (ili Bogu, kako tko želi) na njima.
Moj dragi, posebni prijatelj N.koji mi je i glavni savjetnik po pitanju hardwarea i softwarea će mi sve srediti čim ulovi vremena (već godinama održava moje kompjutore - jedino u njega imam bezgranično povjerenje), a on je i autor ove fotografije, koja prikazuje plićinu tik ispod savudrijskog svjetionika, snimljenu jednog kasnoproljetnog popodneva prije nekoliko godina.

Hvala ti, N.i velika pusa...ja i moj Acer te željno očekujemo!


- 00:16 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>