Riječanka&svijet

27.02.2006., ponedjeljak


E, pa niš od karnevala, grrr....
Moja mama jako voli mudre narodne poslovice primjenjivati u praksi, na meni, naravno. Pa mi je tako prije par dana, kada me mučila nedoumica ići na karneval u Veneciju ili ostati u Rijeci, rekla : «Ne pravi ražanj dok je zec još u šumi. Ima još dosta do nedjelje, svašta se još može desiti.»
I bila je u pravu, nažalost, kao i dosta puta prije toga.

Mene je u petak još na poslu počela boljeti glava, osjećala sam nekakvu zimicu, nikako se nisam mogla ugrijati, ma koliko pojačavala grijanje. Na kraju me napala i kihavica. Jedva sam se dovukla kući, otišla sam ravno pod topli tuš i nakon toga u krevet. Pa sam stavila toplomjer pod pazuhu – nakon par minuta je pokazivao 38 stupnjeva Celzija.
Cijelu sam subotu i pola nedjelje provela u krevetu okružena čajem i papirnatim maramicama. Ustajala sam samo da Silkyju, koji je solidarno samnom kunjao na drugom jastuku, ali opet ne toliko da ne traži klopati, dam jesti i da se u WC-u oslobodim suvišnog čaja.
Na hranu nisam ni pomislila do danas poslijepodne kada sam osjetila da mi nedostaje soli, pa sam si odmrznula šalicu juhe, zakuhala je s izlupanim i zasoljenim jajetom i pojela ispred televizora dok sam gledala na Kanalu Ri prijenos karnevala.

Nakon što sam par sati provela na kauču, gledajući karneval, počeli su me boljeti i oni dijelovi tijela koji me nisu boljeli dok sam ležala, ali mi je ipak temperatura došla na 37. Iako imam osjećaj da me ralica za snijeg pregazila nekoliko puta, ipak ću sutra na posao. Očito, ništa od ptičje gripe – znači, nisam nikakva labudica. Ne,ne... nemojte mi reći da i kokoši i purice oboljevaju, znam to! U biti,ova viroza i nije prava gripa, jer se od prave gripe ne boluje 2 već najmanje 7 dana.
Uostalom, sezona je viroza, i ne treba se čuditi. Najbitnije je da mi se nos sada oslobodio, pa opet normalno dišem – jest da se sjaji i da je sav oljušten, ali to će korektor već nekako riješiti.
I tako...ovaj je vikend prozujao tako potpuno i temeljito bezvezno, da imam osjećaj da sam ga prosanjala. Iz stana nisam nos pomolila, nitko (pa ni majčica najdraža) nije došao kod mene, a nisam čak ni puno telefonirala...
Što je najgore, nemam osjećaja ni da sam se odmorila i naspavala... štoviše, baš mi se jako spava. A kišica koja sitno pada samo pojačava taj osjećaj pospanosti.
Kada će proljeće, dosta mi je zimskog sna!





- 00:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #
mislim da su to prije simptomi mačjeg kašlja nego ptičje gripe (damjaan 27.02.2006. 00:27)

barba je na supradynu, cijelu zimu.... (barba 27.02.2006. 00:27)

Prije par dana sam dobila komentar da smo ti i ja dvije najnekakve osobe na ovom blogu. E sad me ubije, ne sjećam se jel pisalo najgluplje, najbahatije, najarogantnije ili što. :) (jazzie 27.02.2006. 02:15)

A nista hani,caj i neki trebac da ti nogice ugrije i bit ces ko labudica:)...a bas sam mislila da ces danas pisat o karnevalu:)Ajd brzo ozdravi!Pusa... (lorraine 27.02.2006. 02:20)

Šteta... Karneval je tradicionalno bio zaaakon. Još s dobrim društvom, predivno. Nadam se brzom ozdravljenju! :-) (GuardianAngel 27.02.2006. 08:11)

čaja, meda i limuna i proći će... inače pazi se jer gripa dolazi ovih dana u Hrvatsku kažu u doktori... (seve fan club 27.02.2006. 08:39)

Poznato mi je to... ko što je u Rijeci karneval tradicija, to je svakogodišnja zimska gripa tradicija kod mene... sva sreća ovogodišnju sam prebolila, pa sad do kraja godine mogu pjevati... :))) (justawoman 27.02.2006. 09:01)

A, i mene je u petak ćopilo, pretprošle noći sam tri puta kapao efedrin samo da mogu disati. BTW, gripe još nema kod nas. A i ne počinje s respiratornim simptomima. (ratnik 27.02.2006. 09:48)

OBZIROM KAKO NAS JE DANAS ZATRPAO SNIJEG TEŠKO je i daleko (lopticaskocica 27.02.2006. 10:19)

auhhh... a vidi jutros odgovora na tvoje pitanje :( uzivaj u toplom stanu i ne zuri nikamo, pozdrav i kiss :* (silent 27.02.2006. 10:34)

Ove godine kao nikad dosad sam uživao u karnevalu. Nije da ti vadim mast, ali stvarno si propustila puno! Prijenos na Kanalu Ri je sigurno bio dobar. :-) (sedamtri 27.02.2006. 12:50)

ozdravi što prije (lopticaskocica 27.02.2006. 13:13)

Zelim ti brzo ozdravljenje! (jja 27.02.2006. 16:13)

A kaj je - je: pileća juhica je zakon. (dr.luka 27.02.2006. 21:22)


- 14:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>