Riječanka&svijet

23.02.2006., četvrtak


Rijeka ili Venecija, pitanje je sad?
Ovo je samo jedno kratko i brzinsko javljanje. Posljednjih sam dana zatrpana poslom do guše, i iako sam poprilično dobro raspoložena, još uvijek me muči rame. Naročito mi je teško neposredno prije spavanja – ne mogu čitati u krevetu, jer bilo koji položaj da zauzem, boli me ili pak ne mogu knjigu držati u ruci. Pa se već desetak dana mučim sa «Skrovitim vrtom» Luka Paljetka. I svaku večer me nokautira, i to doslovce (udari me u nos knjiga jer je ispustim iz ruku kada zadrijemam) taj (izmišljeni) dnevnik srednjevjekovne dubrovačke plemkinje Cvijete Zuzorić. No, knjiga je fascinanta, pa ne odustajem. A ni inače nisam baš od onih koji olako odustaju.

Danas su me prijatelji bacili u veliku dilemu – nekolicina ih planira odlazak na karneval u Veneciju, pa sam i ja pozvana.
Hmmm...nije mi lako : s jedne strane moj lokalpatriotizam mi nalaže da ostanem u Rijeci, na našem karnevalu, a s druge, Venecija je grad kojeg volim jako, naročito zimi i kada je kiša ili tmurno vrijeme (ne mogu si objasniti zašto, no ne volim Veneciju obasjanu suncem). Na venecijanskom karnevalu sam bila već nekoliko puta i doista je poseban. Time ga između ostalog, čini i neodjeljenost maski od publike – svi se u potpunosti prožimaju, sve te uske kale su prepune iznenađenja, u svakom trenutku te zasipaju korijandoli i trakice od šarenog papira, i začaš se bez problema možeš naći uhvaćen u kolo nepoznatih maškara – nema tamo povorke na način kao u Rijeci (osim doduše povorke maškaranih gondola), tamo je cijeli grad jedna velika povorka bez kraja...

I tako, kao što danas svim prijateljima plačem na telefon : nije meni lako...što bi vi učinili da ste na mom mjestu?





- 23:10 - Komentari (24) - Isprintaj - #
U Veneciji na karnevalu sam bila dva put, u Rijeci nikada. Meni bi odluka bila laka :) (jazzie 23.02.2006. 23:26)

Pa Venecia...nemas se sta misliti...e (Vala_St 23.02.2006. 23:53)

Prvo, ove godine su nova pravila pa Riječki možda neće više biti samo revija obnevidjelih alkosa.Drugo, u Veneciji je malo skeri, s onim superozbiljnim maskama i šminkerskim kostimima, usporenošću i nazovi finoćom.Nije fora ako te netko ne zriga, ako ne dobiješ po glavi, ako ne čuješ 326 raznih pjesama istovremeno, a nosom ti praši miris pregorjelih fritula.Ferlin i Joso gade sve i svakoga, a Obi s balkona uredno gleda prvih 5 minuta.Ipak je to Međunarodni karneval i trebali bi biti ponosni na njega i na to što sudjelujemo:)A tek zvončari...I?Kamo ćeš? (dora 24.02.2006. 00:10)

dok nakobranu galebovi kliču ja najviše štujem riječku pičku (against 24.02.2006. 00:24)

Rio de Janeiro. (Hrki 24.02.2006. 00:52)

ja ne volim maskare. ne volim ni guzvu. ni hladnocu. ako moraju biti maskare, onda nek je rio (a vidim da ne mislim jedina na blazu klimu :)) (amy damon 24.02.2006. 01:25)

Venecija...Rijeku ces poslije gledat na reprizi programa ili dvd-U,vhs-u...:) (lorraine 24.02.2006. 02:50)

Naravno, Rijeka. Ima odličan ugođaj!! (antibiotica 24.02.2006. 03:25)

Rijeka. Jer, možda ti mahnem odnekud. E, sad ne moš odolit, priznaj :D:D:D (Felida 24.02.2006. 07:18)

Venecija je legenda... Ali; Rijeka je Rijeka. Kod mene ne bi bilo dileme - Ne bin rički karneval minjal ni za jedan. (GuardianAngel 24.02.2006. 08:10)

odaberi treći put; pravac sarajevo, caršija & golubovi, like venecija... (likma 24.02.2006. 11:40)

Otišla bih u Veneciju :))) (Bugenvilija 24.02.2006. 12:51)

Nisam neki fan maškara pa bi izabrala Veneciju. Ta opcija uključuje putovanje i micanje iz Ri. :) (blokche 24.02.2006. 13:29)

Brazil...defitivno Brazil (lopticaskocica 24.02.2006. 15:53)

Venecija, makar mi je i Rijeka iz ove perspektive fikcija, pa sam se provukla Samoborskim fašnikom.... (Petra23 24.02.2006. 16:21)

glasam za veneciju, ali ja to cisto iz osjecaja tradicije...ti njeguj radije svoje osobne guste ;-) (jja 24.02.2006. 16:34)

Ako ti sta pomaze, onda ipak - Venecija! Iako, mi se prijedlog "lopticeskocice" - Brazil, cini jos i najboljim! (BB1 (Bez Bloga) 24.02.2006. 16:42)

evo jedna igra za tebe: 1. napisi brojeve od 1 do 11 u jednu kolonu. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 2. nakon toga, pored brojeva 1 i 2,napisi dva broja koji su ti najdrazi. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 3. Pored brojeva 3 i 7 napisi imena dvije osobe suprotnog spola. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 4. Napisi imena osoba (prijatelji ili rodbina na primjer) iza brojeva 4,5 i 6 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 5. Napisi naslove pjesama iza brojeva 8, 9, 10 i 11 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 6. Na kraju, zazeli jednu zelju. evo odgovora.......... 1. Moras ispricati o ovoj igri onolikom broju ljudi koji si stavio/la iza broja 2 ove igre. 2. Osoba pod brojem 3 je osoba koju volis. 3. Osoba pod brojem 7 je osoba koja ti se svidja ali to ne funkcionira. 4. Jako se brines za osobu pod brojem 4. 5. Osoba pod brojem 5 te stvarno poznaje. 6. Osoba pod brojem 6 je tvoja sretna zvijezda. 7. Pjesma pod brojem 8 odgovara osobi pod brojem 3. 8. Pjesma pod brojem 9 odgovara osobi pod brojem 7. 9. Pjesma pod brojem 10 govori o tvojem duhu. 10. Pjesma pod brojem 11 govori o tome kako se osjecas u zivotu. Posalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon citanja. Ako to ucinis, ispunit ce ti se zelja! (čupavica (čupavica 24.02.2006. 21:25)

evo jedna igra za tebe: 1. napisi brojeve od 1 do 11 u jednu kolonu. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 2. nakon toga, pored brojeva 1 i 2,napisi dva broja koji su ti najdrazi. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 3. Pored brojeva 3 i 7 napisi imena dvije osobe suprotnog spola. Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 4. Napisi imena osoba (prijatelji ili rodbina na primjer) iza brojeva 4,5 i 6 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 5. Napisi naslove pjesama iza brojeva 8, 9, 10 i 11 Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru! 6. Na kraju, zazeli jednu zelju. evo odgovora.......... 1. Moras ispricati o ovoj igri onolikom broju ljudi koji si stavio/la iza broja 2 ove igre. 2. Osoba pod brojem 3 je osoba koju volis. 3. Osoba pod brojem 7 je osoba koja ti se svidja ali to ne funkcionira. 4. Jako se brines za osobu pod brojem 4. 5. Osoba pod brojem 5 te stvarno poznaje. 6. Osoba pod brojem 6 je tvoja sretna zvijezda. 7. Pjesma pod brojem 8 odgovara osobi pod brojem 3. 8. Pjesma pod brojem 9 odgovara osobi pod brojem 7. 9. Pjesma pod brojem 10 govori o tvojem duhu. 10. Pjesma pod brojem 11 govori o tome kako se osjecas u zivotu. Posalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena nakon citanja. Ako to ucinis, ispunit ce ti se zelja! (čupavica (čupavica 24.02.2006. 21:26)

Ostanite vi ipak u Rijeci. Nekako mi se čini da vaša dilema Venecija-lokalpatriotizam ipak naginje ovom drugom osjećanju. Karneval u Rijeci je Vaš, Rijeka je vaša, a u Veneciji će biti još kiša i kišne romantike. (kentaur 25.02.2006. 03:42)

ja sam bila i u jednom i u drugom. Bolje mi je u rijeci jer ima više ludorija i niusu ni važne maske (luda cura 25.02.2006. 19:25)

Rijecki karneval najbolji. http://freshtalents .6x.to (xxx 25.02.2006. 20:10)

previše su različiti da bi se uspoređivali. bio sam na oba i Rijeka pobjeđuje. Forza Fiume!!! (sedamtri 26.02.2006. 09:37)

ma nema nishta do rijeke....=) (mare3112 26.02.2006. 21:01)


- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>