Riječanka&svijet

18.01.2006., srijeda


Ljenčarenje plus još par fotki
E,danas sam si priuštila jednu krasnu stvar : ljenčarenje u krevetu s knjigom, cijelo popodne i predvečerje!
Došla sam s posla relativno rano, već oko 15,30, i otišla ravno kod mame na ručak (napravila je musaku s patlidžanima i krumpirom). Kako je vrijeme bilo prava ljiga - kiša je padala,padala, padala...ja sam se ravno s vrata zaputila u kupaonicu, pod tuš, pa navukla pidžamu (što ćete, zazimilo, treba nešto obući...), uzela Harryja Pottera (Princ miješane krvi) pod mišku, i u krpe. Silky je bio već na jastuku sočno sklupčan.
Pa sam malo čitala....i na kraju zakunjala. Probudila me prijateljica i najavila da će doći na kavu. Sva sreća, inače bih ja tako do jutra.

U prošlom postu sam napokon održala obećanje od prošlog ljeta - postavila sam slikice moje (više i ne baš tako nove) kuhinje. Hvala na komplimentima u komentarima!
Moram samo par stvari pojasniti - nije da sam neki bolesni čistunac, nikada ne čistim čisto na čisto - na slikama se, srećom, ne vidi prašina (a ni Silky, koji je pobjegao u sobu za vrijeme foto sessiona), a nisam ni spremala za fotkanje - jednostavno mi je došlo. Ne volim da mi je sve po stanu razbacano - časopise držim u jednoj košari u suprotnom kutu koja se vidi na današnjim fotkama, a knjige i ostatak časopisa koje u trenutku čitam držim pored kreveta (budem i to jednom uslikala kada mi već tako dobro ide), a prljavo suđe ili oprano nagomilano u i oko sudopera stvarno ne podnosim.

Danas donosim nekoliko slikica onog drugog dijela kuhinje-dnevnog boravka, u koji blejim kada sjedim za laptopom ili kada nešto kuham i osvrćem se preko ramena.

Ovo prvo je pogled s balkona u sobu.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, drugi kut :

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moja zelenjava....

Image Hosted by ImageShack.us

I, na kraju, pogled na predsoblje i kupaonicu.

Image Hosted by ImageShack.us

Nadam se da je bilo dovoljno!
Sada ste kod mene u stanu, pa vam mogu skuhati i kavicu. Kakvu najviše volite?


- 22:42 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>