Riječanka&svijet

23.11.2005., srijeda


Burica...ma baš fino puše!
Brrrrr...kako puše ovih posljednjih dana! Srećom da me ima u obilatoj mjeri, inače bi me otpuhala. Hladno je opako, no to nisam previše osjetila, jer kod mene na poslu griju previše, tako da se osjećam poput bakarskog baškota (sjeća li se netko onih finih suhih peciva, prstenastog oblika, nalik na perec, no sasvim posebnog okusa...prodavani su bili u macima vezani špagom, i sjećam se kako je nekada moj otac bez problema sjedao u auto i išao ih kupiti u Bakar, samo da ih može točati u bijelu kavu. Davno je bilo kada sam ih zadnji puta jela. Čini mi se da je ta pekarnica koja ih je jedina još proizvodila, bila neko vrijeme zatvorena, a sada je došao neki novi pekar, iz Bosne, ako se ne varam, i pokušava obnoviti tradiciju baškota – koji su u biti vrsta suhog kruha, dvopeka,brižljivo čuvane tajne recepture koja se prenosila sa oca pekara na sina, koji su bakarski pomorci odnosili na vijađe- barem sam tako nešto nedavno negdje pročitala...).
Uglavnom, prejako grijanje na poslu me doslovce dehidriralo - popila sam danas dvije velike boce mineralne vode, ali sam i dalje žedna. Kažu da je danas bilo i nešto snijega u gradu – ja ga nisam vidjela. Baš šteta! Volim snijeg – ne i bljuzgu koja nakon njega uslijedi.

Jučer sam, kao i danas radila do kasna, no poslije posla sam skočila uzeti meni i mami novi mobitel. Obzirom da se dosadašnji provideri opako boje konkurencije, koja je jeftinija, a bliži se i vrijeme manijakalne predbožićne shoppingomanije, počeli su popusti i prigodne akcije. Tako sam ja jučer nabavila sebi Motorolu V3 za manje od 300 kuna, a mami Nokiu 6030 za stotinjak kuna!
I naravno, noćas do gotovo 4 sata igrala se s njome, proučavala je, programirala. Ima VGA kameru i slikice koje snima mi se čine vrlo kvalitetne (ima je prijateljičin muž i vidjela sam nekolicinu snimaka koji je prenio na CD, stvarno su dobro ispale). Doduše, nisu više imali srebrnu, pa sam uzela crnu, no ne izgleda ni crna loše.
Ovih dana moram još uvježbati fotografiranje, ima masu opcija...pa ću, ako mi uspije poslikati kuhinju, i probati postati slikice, kao što sam davno,davno već obećala (ne volim ostati dužna nikome, a ponajmanje fellow blogerima).
No, danas nemam snage...nakon samo 2,5 sata spavanja sam išla raditi, a danas je kao za vraga bila gužva!
A moja mamica najdraža, Danajka vražja, zvala me večeras na rižoto od morskih plodova – ne bi li joj noćas «namjestila» njezin novi mobitel! Kako joj reći ne, naročito nakon čaše Vranca barrique 2000? Pa me i ovu noć slijedi igranje s mobitelom – ovaj puta njenim. Lako za moga, ovo mi je već treća Motorola; Nokiu nisam nikada imala, pa mi je prilična nepoznanica – no, uspjela sam ga uključiti (kako li se samo bedasto pali, na tipkici na vrhu aparata!), pa i skužiti da ima radio!
Sutra opet radim do 18 sati, a onda idem kod moje B.malo se šišnuti – od kad imam kratku kosu, raste mi kao luda, a i ova bura mi izaziva efekt guranja prsta u utičnicu – svaka dlaka prkosi ogromnim količinama gela i ne šljivi gravitaciju ni 0,5 posto!
A već prekosutra – opet vikend! Ovaj koji dolazi, po svemu bi mi trebao biti «naporan». Mmmmm...jedva čekam!



- 22:20 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>