Riječanka&svijet

13.04.2005., srijeda


Marketing magični...
Danas mi je bio poprilično naporan dan. Rano ujutro sam išla na tehnički pregled, i prije odlaska na posao sredila i tu formalnost. Sada je moj crni zmaj namiren i na miru godinu dana. Naravno, na jesen imam servis, no to je druga priča.

Na poslu nije bilo posebne gužve, tako da sam danas završila u uobičajeno vrijeme.
Nakon posla sam išla u grad, srediti još neke sitnice oko naručivanja kuhinje. Sve su mjere uzete, odlučila sam se za model i boju (panna, a detalji su cervaso), odabrala sam napu (košta me skoro kao ostali aparati zajedno) i kućanske aparate. Odlučila sam se za Whirlpoolovu liniju (imam već njihov hladnjak i zamrzivač i zadovoljna sam). Kada sam birala pećnicu, gospođa u dućanu me pitala ... kuhate li ili vam pećnica služi samo u dekorativne svrhe...Kada sam se blago izbečila, objasnila mi je da me to pita samo radi modela. Naravno da sam se odlučila za pećnicu koja ima doktorat : posebne programe za razne namirnice, autočišćenje, ventilaciju, odmrzavanje, grill, 8 funkcija (da mi je znati čita li i piše, recitira poeziju...). No, što se tiče plohe za kuhanje, tu sam u velikoj dilemi : inox ili staklokeramika. Nekoliko mojih prijatelja ima loša iskustva sa staklokeramikon, kažu, ne daj ti Bože da se šećer prosuje i otopi na staklokeramici, nećeš to nikada očistiti. Drugi se žale da izblijedi na pojedinim mjestima jako brzo. A treći je pak hvale na sva usta. Nisam pametna što odlučiti, nekako sam sklonija inoxu, no sigurno je da će to biti kombinacija plina i struje.
Naravno, nisam još ništa odlučila, moram još koji dan razmisliti, pa ću im naknadno javiti...

Kako sam bila psihofizički iscrpljena od kuhinjskih problema, a i poluskuhana od auta parkiranog na suncu, otišla sam si do grada, do ljekarne, kupiti Aveneovu termalnu vodu za lice u sprayu. Dok sam čekala red, malo sam razgledavala izloge. Kada uđem u ljekarnu, sve više imam osjećaj da sam u parfumeriji – sa svih strana kreme i kremice.
Pa sam tako vidjela i novi anticelulitni proizvod koji se na sve strane reklamira kao revolucionaran, Elancylov koncentrat Lipo-Reducteur. Konzumeruša kakva jesam, pljucnula sam 202,78 kuna za to. Na kutiji velikim slovima stoji da su rezultati vidljivi nakon četrnaest dana, upotrebljava se jednom dnevno (ujutro), ne treba masaža, lijepo miriše, a što je najbitnije, posebno velikim brojkama stoji da dovodi do gubitka u centimetrima do 2,9 cm.
Pa koja od nas kada to pročita, ga ne bi kupila?
Uzela sam i pripadajući prospekt. U njemu, puno sitnijim slovima stoji, da je studija rađena na 141 žena, da su rezultati smanjenja opsega dobiveni na 70% žena (ha!), a da je prosječno smanjenje 0,65 cm (hahaha!!!). Eto, biti će da je jedna ekstremno smanjila 2,9 cm, ostale po 2-3 mm, a prosječno smo dobili sarmu!
Naravno, nije me to ni iznenadilo ni razljutilo. Predobro poznajem bolesti i probleme kože da bih vjerovala čudotvornim preparatima. Kod mene čudo nije ni potrebno. Poput svih žena moje dobi, nađe se kod mene celulita, a ja svake godine u proljeće napravim jednu kuru od mjesec-dva intenzivnije masaže da se koža zategne pred ljeto. Do sada sam imala dobrih rezultata sa Vichyjevim D-stockom i Liposyneom, ove godine ću probati Elancyl. Samo me nasmijalo spretno marketinško manipuliranje rezultatima studije.
A mi se čudimo Đapiću kako je namuljao magisterij (još ga je i sud oslobodio krivnje). Da ja tako radim svoj doktorat, bila bih već odavno habilitirala za docenta, ili bih već bila redovna profesorica na fakultetu.

Kada sam se vraćala prema autu, srela sam moju zubaricu M. Nisam je gotovo prepoznala – bila je odjevena u trenerku, kosu je posvijetlila, izgleda najmanje 10 godina mlađe. Sa njom u društvu je bio neki mladi dugokosi tip. Ona je pričala na mobitel, i kada je prošla pored mene, zazvala me, mahnula mi, pozdravila i rekla..daj se što javi.
Pa sam je večeras nazvala, jer ionako ovih dana moram do nje promijeniti jednu akrilatnu plombu na pretkutnjaku, malo mi je osjetljiv na hladno.
Zvučala je jako dobro, kaže da sam ja danas druga koja je nije prepoznala. Rekla sam joj da bi iz ormara trebala izbaciti svu damsku (čitaj : bapsku) garderobu, na što je crkla od smijeha, i oblačiti se mladenački. Rekla je i da je dobar izgled prije zasluga pratioca nego garderobe. Nešto je i spomenula kako bi željela dijete. Wow! To je baš lijepa vijest. Idući tjedan idem kod nje na dobru dozu tračanja...

Sada sam napokon kući, napravila sam si zelenu salatu sa crvenim grahom, popila sam čašu makedonskog cabernet sauvignona,pogledala "Maybe baby"... i sada nisam za ništa nego za krevet....naravno, za spavanje...čini mi se da neću moći čitati ni «Anđele i demone», koji me već posljednje dvije večeri nakon dvije-tri pročitane stranice, udare po nosu....


- 22:19 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>