Riječanka&svijet

20.03.2005., nedjelja


Cvjetnica, prvi dan proljeća i veliko proljetno spremanje
Eto, danas je Cvjetnica, ujedno i prvi dan proljeća. Napokon je stiglo! Proljeće. Iako je danas bilo hladnije nego prethodnih dana, puhala je bura, dan je bio toliko vedar i optimističan, da je nemoguće bilo ostati doma, ne izaći prošetati, udahnuti svježi zrak, unijeti malo proljeća u sebe.
Sada svi izgovori, svi zimski bluesovi više ne vrijede. Nema više opravdanja za samosažaljujuće ležanje u krevetu, produljene PMS-ove, dane kada nam se baš ništa ne da…Vrijeme je da se napravi veliko proljetno spremanje svega : stana, ormara, sebe, svoje glave, svojih stavova…

Majka je bila ujutro na misi i odnijela blagosloviti maslinove grančice za sebe i za mene. Ja nisam bila u stanju ustati tako rano, sinoć sam gledala “Irreversible”, po drugi puta (jer me u prvom navratu uhvatila mučnina od kružeće i nemirne kamere, pa ga nisam gledala do kraja).
Nakon laganog ručka (svinjske krmenadle gotovo bez mrve masnoće sa mažuranom, dinstane šparoge sa rižom kao prilog, te salate putarice sa maslinovim uljem i jabučnim octom), otišla sam sa mamom u šetnju.
Napravile smo ogromni đir – sve do Brašćina, pa smo se spuštale preko Kozalske strane kanjona Riječine, pored nebodera čiji parking gleda ravno na Trsatsku gradinu, pa preko Kalvarije, i Brajšine kući…Trebam li spomenuti da mi je kondicija u podrumu, i da su me nakon pola sata počela boljeti križa? No, šetnja je godila, odmah sam postala poletnija.
Pa sam počela kovati planove za budućnost. A ona mi je vrlo zgusnuta idućih tjedana.
Sutra ili prekosutra dolazi mi dekorater napraviti nacrt za kuhinju. Naravno, prethodno bih morala malo pospremiti stan… onda me čeka sređivanje i čišćenje balkona. U četvrtak idem na šišanje, farbanja i sređivanje noktiju.Odmah nakon Uskrsa, kada ću najvjerojatnije otići na par dana u Umag, odlazim na nekoliko dana u Beč. Po povratku trebam napokon izabrati kuhinju, pa posaditi cvijeće na balkonu.
A onda na red dolazi ono najljepše : ja! Već sam od danas na dijeti. Uskrs će biti prilično dijetalan u mojoj kući! A kada se vratim doma, krećem sa vježbanjem (upisati ću se na pilates), i sa solarijem.
A treba i proljetni shopping obaviti…negdje sam pročitala da treba za svaku sezonu nabaviti barem tri nova komada odjeće, te da ni najsamopouzdanije žene ne mogu nositi samo lanjske krpice, ma koliko lijepe ili vječite bile. Nova garderoba unosi novi život, živost i dodatni dobar feeling.
Imam dva mjeseca da se dovedem u formu, makar crkla!
A tada…krećem u lov na nekog novog komada, onako vitka, zategnutih mišića, preplanula, sa novom kuhinjom u kojoj ću spremati sexy jela samo za jednu osobu – njega, naravno!
Dosta je ovih sivih, zemljanih, otužnih tonova u mom životu…vrijeme je da ponovno počnem živjeti.
Krećem odmah, od sutra!
Proljeće, dobro došlo u moj svijet!


- 23:40 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>