Riječanka&svijet

30.10.2004., subota


Dječji rođendan
I dječji rođendan je, hvala Bogu, iza mene..
Rano je započela fešta, jer klinci su mali, oko 17 sati. Preživjela sam, uspješno, dva sata dreke, muzike, lupanja. Meni to uopće nije predstavljalo problem, nemam svoju djecu, no nisam strogi tip i nimalo mi ne smeta da se klinci guraju, natjeravaju, gaze po nogama, prolijevaju sokove. Dapače, nije mi problem poigrati se s njima, pričuvati ih..ionako ih kasnije “preuzmu” roditelji. Ja sam vječito dobro raspoložena teta kojoj se klinci vesele, a problemi, odgoj, disciplina..e, tim manje lijepim stvarima neke se zabavljaju mamice i tatice.
Nakon oko dva sata klinci su se umorili, neke su odnijeli doma, neke stavili spavati…onda se dalo malo popričati. Mi neudate/neoženjeni i bez djece smo bili u debeloj manjini, tako da je to ipak bila je cool, ugodna večer, koja je i brzo završila.
E da, sve je teže organizirati girl’s night out.. mi cure iz društva smo se pomalo razvukle po svijetu, dosta nas je poslom otišlo negdje drugdje, većina se poudavala, ima djecu… nema više onih brzih, spontanih dogovora telefonom..ideš? idemo! U posljednje vrijeme se sve mora planirati, dogovarati danima unaprijed. Kotač vremena neumoljivo melje sve ispred sebe, ma koliko ja mislila da mu odolijevam.
Nisam nezadovoljna svojim životom, nikako. Jedino, ponekad, ulovim samu sebe kako se sa nostalgijom sjećam nekih (ne)davnih vremena. Starim li ja to?

- 22:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>