rial-power

subota, 30.06.2007.

NIŠTA NA SVIJETU

To što osjećaš prema meni
Je prelijepo kako bi bila istina
Činiš me osjećati
I odbacivati pravila
I kako ne biti hladan
I ne pokazivati svoje osjećaje
Neću poricati
Ova ljubav je prava
Čemu kriti
Osjećaje prema tebi

Želim biti jedini za tebe
Jer si mi pokazao osjećaje
Koje nikada znao nisam
I zbog toga sam još jači
Samo to od tebe trebam

Od početka sam znao kako je dobra
Ta pjesma našeg srca
Zvuči tako lijepo
Kao da je nikada nisam čuo
Tvoje riječi me uzdižu
Skoro do neba
Kad bih mogao biti s tobom
Jer moje tijelo traži
Još tvoje jubavi
Kako bi uživali u tijelima
Kao prvi put

Ništa na ovom svijetu
Ne može me udaljiti od tebe
Pokazuješ mi stvari
Koje nikada nisam znao
Ništa na ovom svijetu
Ne može me udaljiti od tebe
Ništa me ne može
Spriječiti u zaljubljivanju u tebe

30.06.2007. u 14:32 • 4 KomentaraPrint#

petak, 29.06.2007.

MALO MIRA

Mome tijelu treba malo mira
Jer moji osjećaji rastu kao plima
Zašto baš sad kad se budi novi dan
Ti dolažiš kod drugog u njegov stan
I kao da nikada mi skupa bili nismo
Ja ti šaljem ovo moje zadnje pismo
Zar istina je što mi rekli smo već
Ma hajde reci mi bar još jednu riječ

Dok odlazim na oltar naše sreće
Ja znam da to ništa promijeniti neće
Zašto onda se osijecam tako glupo
Možda jer je sve oko mene tužno

Gledam noć nad gradom
To nije mjesec to tvoja duša sja
To nisu zvijezde
To smo samo ti i ja
Ti i ja

U mojoj duši sada prazno je sve
U mome srcu još su kiše i oluje
A tebe nema nikad kada tebe trebam ja
Pa sada želim samo malo
Ali samo malo mira

29.06.2007. u 06:51 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 28.06.2007.

ŽELIM SVE PODIJELITI S TOBOM

Zime koje dolaze
Pred mnom su sve
A tužno je i hladno je
Što da radim sad

Ljeta koja prolaze
Za mnom su već
Kule od pijeska ruše se
Ostao sam sam

Noći koje dolaze
Su usamljene sve
Tužne su i hladne su
Takav sam i ja

Noći koje prolaze
Za mnom su sve
Kao kule one pale su
Ja ostao sam sam

Želim sve podijelit s tobom
Želim ruke te
Želim tvoje usne
A znam da nema te
Kao da su ptice
Otišle na jug
Tražim tvoje ruke
A znam da nisi tu

Kao što zvijezde sjaju
Suze sve padaju
Na moj dlan
Zbog tebe

28.06.2007. u 20:45 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 27.06.2007.

LAŽNO OPTUŽEN

Nikada nisam mogao misliti kako ću doću umoran s posla i zateći vlastitog oca ljutoga kao ris. Njegova ljutost i njegova istovremena hladnoća prema meni trebale su mi dati doznanja kako sam ja za nešto kriv. Kao i uvijek u početku je fingirao bolest, jer on u biti bolestan nije, samo kao i svaki drugi hipohondar izmišlja bolesti. Tada je rekao kako je u šoku i kako su ga andoli spasili od kapi. Te sam ja u zafrkanciji rekao kako sam i ja radio od 5.00 do 20.00 i kako sam i ja u šoku jer cijelid an nisam ništa jeo, te kako od 21.15 do iza ponoći ću opet raditi i kako ću ujutro opet morati na posao u tu istu smjenu od 5.00 do 20.00 . U tom trenu me je počeo optuživati kako sam ga pokrao. Kako sam mu ukrao 8000 kuna. Jebo zid, pa ja nikada nisam ni znao da on ima 8000 kuna. No, nema veze. To je stara priča moga života. Kada se god šta dogodi ja sam uvijek optužen. Dobro da me još nisu zvali u Haag zbog ratnih zločina. A ako se to i dogodi nema veze, navikao sam biti lažno optužen. Ali, u suprotnim situacijama, kada ja napravim nešto dobro tada moj "dragi tata" pohvali sve osim mene. Jebi ga ja sam dežurni krivac za sve, pa ne mogu biti hvaljen i proglašavan krivim - to u bolesnom mozgu moga oca jednostavno ne bi išlo, zar ne?

27.06.2007. u 20:16 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 25.06.2007.

GOVORI ONDA KADA PATIŠ

Govori onda kada patiš
Jer samo tada riječi vrijede
Ne dopusti suzi da kane
Jer bol će još veća biti

Govori samo kada patiš
Tada srce ne govori laži
Ne kliči i ne moli
Jer to ti neće ublažiti boli

Govori onda kada patiš
Govori onom tko te želi čuti
A ako nemaš kome reći
Stegni srce i šuti

Govori onda kada patiš
A šuti kad si sretan
Ne pokazuj svoju sreću
Onome tko pati
Njega će to boljeti
A ti to nećeš znati

25.06.2007. u 09:43 • 2 KomentaraPrint#

nedjelja, 24.06.2007.

VOLJETI TEBE

Voljeti sve te izgubljene ure
Uzaludnog čekanja
S novim optimizmom
Sahranjivati
Pokošena ufanja
I vjerovati u onu
Davnu iluziju
Potonulu u ravnodušnosti
Tvog pogleda
I opet čekati
I opet se ufati
I opet vjerovati
To je apsurd
Čije je značenje
Voljeti tebe

24.06.2007. u 10:07 • 2 KomentaraPrint#

subota, 23.06.2007.

KADA BI ZNALA

Koliko sam suza
Morao noću proliti
Koliko sam puta
Morao boga moliti
Da me primijetiš
Da osjetiš signale
Koje sam ti slao

Koliko sam puta
Sanjao tvoje ruke
I usne tvoje
Koliko sam puta
Morao kriti
Svoj pogled upućen tebi
Da te ne povrijedim

Koliko sam noći
Sam prospavao
I preklinjao dragog boga
Da mi te pošalje
Kada bi samo znala

23.06.2007. u 13:56 • 4 KomentaraPrint#

petak, 22.06.2007.

POVEDI ME U NOĆ

Ja sam sam
I ne znam što da kažem ti
Ja sam sam
Sam bez tvoje ljubavi
Ja sam sam
I plačem kada sviče dan
O kaži mi
Kako ću bez ljubavi
Ja sam sam
Jer ne znam kako ljubiti
Ja sam sam
Moje je samo gubiti
Ja sam sam
I ne znam kako voljeti
O kaži mi
Kako ću bez ljubavi

Povedi me u noć
Tamo gdje me ne znaju
Povedi me u noć
Tamo gdje tugu poznaju
Povedi me u noć
U neke mračne svijetove
Povedi me u noć
Gdje ljubav stvara krijesove

Povedi me u noć
U kojoj neću plakati
Povedi me u noć
U kojoj neću snivati
Povedi me u noć
Gdje su ljudi drukčiji
Povedi me u noć
Gdje ću biti mirniji

Neka je ta noć
Bez mjeseca i zvijezda
Neka je ta noć
Bez oblaka i neba
Naka je ta noć
Nerazumna ljudima
Neka je ta noć
Ispunjena čudima

Neka mi ta noć
Bude njena sjena
Neka mi ta noć
Bude morska pjena
Neka mi ta noć
Kaže kako želim je
Neka mi ta noć
Kaže kako trebam je

Povedi me u noć
Povedi me u noć

22.06.2007. u 12:36 • 6 KomentaraPrint#

četvrtak, 21.06.2007.

TRAŽIM SPAS

U mom srcu ima još
Ljubavi za sve nas
Ja znaj uvijek mogu poć'
I donijeti srcu spas
Oko nas sad je mrak
Na nas pada božji sjaj
I sa njim zvijezde trak
Malo ljubavi mi daj

Sad je mrak a ja sam sam
Stade sat stade san
Ova pjesma zove te
U mislima da l' voliš me
Ove riječi nisu kraj
Mojoj duši treba spas
Ja se brinem još za nas
Da l' si java ili san
U samoči čujem glas
Milujem naš znak
Tu u duši tražim spas
Božji spas

U mom srcu živi još
Sjećanje na ti i ja
Ja ti opet mogu doć'
I donijeti duši sna
Oko nas zora je
Jutro novo budi se
I sa njim novi sjaj
Malo ljubavi mi daj

Sad je dan a ja sam sam
Stane san stane sat
Ovi versi zovu te
U mislima da l' voliš me
Ove riječi nisu kraj
Mojoj duši treba spas
Ja se brinem još za nas
Da l' si java ili san
U samoči čujem glas
Milujem naš znak
Tu u duši tražim spas
Božji spas

21.06.2007. u 08:13 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 20.06.2007.

ČUVAJ SE LJUBAVI

Što želiš ti od mene
Reci bar
Što želiš ti od mene
Uzmi sad
Ja želim samo tebe
Upamti
A ti ćeš sad od mene
Otići
Što želim ja od tebe
Uzet ću
A ti ljubav od mene
Ne želiš
Što želim ja od tebe
Reći ću ti kad se vratiš

Čuvaj se ljubavi
Ja ću te voljeti
U toplu noć
U rano svitanje
Kroz moju glavu
Projuri pitanje
Voliš li me još
Čuvaj se ljubavi
Još ću te voljeti
Kad padne mrak
Mene je strah
Jer sam bez tebe
Čuvaj se ljubavi

20.06.2007. u 12:16 • 3 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (15)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

neka mi ne svane, nek' me nema, nek' me ne bude, neka me bez tebe ne probude...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

NEKE DRUGE STVARI

J'ai volé la vie - Natalie Paque - 1989
j'pourrais pas vous dire mon âge
J'saurais pas écrire mon nom
J'ai grandi ortie sauvage
sur des écorces de goudron
J'sais pas d'oů viennent les images
qui sont collées ŕ mes yeux
Ni d'oů monte cette rage
de chanter ce que je veux

J'ai volé la vie
Oui, je l'avoue
Je n'sais plus ŕ qui ni oů
Je m'suis enfuie en faisant,
un pied de nez au néant
J'ai volé la vie
Sans un regret
Ŕ deux ombres qui passaient
Mais mon rayon de soleil,
je l'ai gardé

J'sais pas ŕ quoi je ressemble
J'sais pas vers qui je m'en vais
Mais de mes châteaux de cendres,
je sens que le feu renaît
Je sens que mes yeux s'éclairent,
que quelqu'un m'envoie du jour
Que j'arrive ŕ la frontičre
qui me sépare de l'amour


Zaboravi - (Dalmatinski) Magazin - 1982
U krilu ljeta
Čekali smo zore
Na vrelom žalu
Šumilo nam more
A sad za jedra
Vjetra više nema
Lađe sve svoje
Ostavi nek' idu
U smiraj dana
Sjedimo na hridi
I pitamo more
Što se s nama zbilo
Na kraju puta
Ne vidimo cilja
K'o brod bez luke
Nakon dugih milja

Sve naše tajne
Poljupci i želje
Negdje su tiho
Ostali za nama
Uzalud sretnu
Ljubav mi smo snili
Jer više nismo
Što smo nekad bili

Zaboravi
Ljubavi moja
Zaboravi
Šetnje kraj mora
Zaboravi
Te dane sreće
Ljubav je prestala
Vratit se neće