Image Hosted by ImageShack.us
A Different kind of pain... - Summon the Wolves - Blog.hr

about me



Imam 23,imam obozavam glazbu u kojoj se lako izgubim.
imam jako malo ljudi koji me ful razumiju i moze tako i da ostane.Volim vukove jaaako i ako ih vrijedate vrijedate mene...
Nisam bas vjest u pisanju postova no potrudit cu se,izraziti da me se sto bolje razumije.
Obozavam jedan band i to je STAIND naj bolji band na svijetu,imam pun kurac gramatickih gresaka u blogu i boli me kurac za to,vec pun kurac godina zivim svoj zivot i nije ljep ali neka nada ne umire i koliko god jadan moj zivot bio svejedno ga volim i zivim zbog samo par ljudi u mom svijetu
toliko zasad.

LINX
BLACKEN
NIKKI
ANGEL DUST
VELVET
DINCHY
HATEBREEDER
DEAD SPIRIT
Nilaya

NO FRIENDS
DRUSTVO ZA ZASTITU VUKOVA...
BLOODY KILLER
ZJEV
EMILY ROSE
LUKSA
LUCIFERS ANGEL
___________________
POSEBAN ODRED:VIKEND PIJANCIparty
WARRIOR
LILLY ANE
____________________


malo moje glazbe...

TO DIE FOR...
TESTAMENT
A PERFECT CIRCLE
AFI
ALL THAT REMAINS
AGATHODAIMON
ANATHEMA
AM I BLOOD
AMON AMARTH
AGALLOCH
ANDROID LUST
ARCH ENEMY
BATHORY
BEFORE THE DAWN
BLOODPARADE
CHILDREN OF BODOM
COAL CHAMBER
COLD
COLLIDE
CROWN OF THORNS
DEFTONES
DELAIN
DROWNING POOL
ETERNAL TEARS OF SORROW
FLAW
GODSMACK
GOLDEN DOWN
GREEN DAY
HATEBREED
IN EXTREMO
KAMELOT
KATATONIA
KILLSWITCH ENGAGE
KITTIE
KREATOR
KYUSS
LILITU
MANDRAGORA SCREAM
METALLICA
MINISTRY
MOONSPELL
MUDVAYNE
MY DYING BRIDE
NOVEMBERS DOOM
NICK CAVE
OPETH
PAIN
PARADISE LOST
RAMMSTEIN
SAMAEL
SEETHER
SEPULTURA
SIGUR ROS
SK KROW
SLAYER
SOIL
STAIND
STONE SOUR
TAPPING THE VEIN
THE GATHERING
THEATRE OF TRAGEDY
THERION
TIAMAT
TOOL
VADER
VAST
VELVET ACID CHRIST
VIA MISTICA
VIXTROLA
WINTERSUN
I MNOGO TOGA SLICNOG



Brojac pokrenut 13.02.2007





Summon the Wolves

12.02.2007., ponedjeljak

A Different kind of pain...

But if you lose your faith
Know that I am still your friend
And if the sky falls down
Know that I will still support you.



Evo s ovom recenicom gore pocinjem novi post,ovaj dio posta je namjenjen mom prijatelju Blackenu...
ma kakvom prijatelju to je malo za reci,mome bratu.Covjeku koji je uvijek bio uz mene kada sam ga najvise trebao,cak i kada se nismo poznavali djelili smo svu bol.Znam brate sve kako ti je puno toga imamo zajednickog.Nadam se da ce ti se ovaj tuzni zivot ubrzo promjeniti da ces naci ljubav koju trazis i koju zasluzujes.Nemoj me krivo shvatiti sada,znam da je s alkoholom puno ti lakse sve,ali ne zaboravi na ljude koje imas oko sebe,znam da ti ona jako nedostaje i da te to boli.Ali zamisli kako je njoj kada zna da sada negdje si pijan neznas gdje si,ako osjetis potrebu za alkoholom nemoj osjeti potrebu za njom i sjeti se svih ljepih rijeci sto ti je uputila,vidio sam koliko si sretan kada pricas s njom i to mi je drago,znas da te volim kao brata a mogu samo zamisliti kako te ona voli,i vjeruj mi bolje je cekati i koju godinu pa imati srecu do kraja zivota,nego zeljeti je i tugovati sad za njom i nista od toga ne postici,znam da ces me ti shvatiti znas ti dobro o cemu ja pricam.I za tebe uvijek vrijedi ona recenica i znaj kada te svi ostave da padnes ja cu biti tu da ti pruzim ruku da ustanes i da ti pomognem da krenemo ponovno....

Ovaj dio posta sada je namjenjen Nikki...Neznam sto bi i odakle bih poceo,svaki dan se cujemo i to mi je drago volim razgovarati s tobom,znam da ti mogu vjerovati i da si tu i uvijek znas kada nesto nije uredu iako ja to ne zelim priznati.U 5 min razgovora s tobom nasmijem se vise nego u cijelome danu.I ne zovem te seko bez razloga da postoji jos nesto blize zvao bih te tim imenom.A sto se tice nekih stvari u proslosti to su krivi odredeni ljudi,ali vjeruj mi zbog takvih ljudi smo mi jos bolji,trudimo se biti sto drugaciji od njih a tek na kraju shvacamo koliko su oni zli,a mi smo normalni.A sto se tice bjezanja,nemamo gdje bjezati osim jedni drugima.Nemoras bjezati tjelom da bi sve bilo uredu,kao sto sam rekao ja mogu samo razgovorom s tobom pobjeci od ovoga svijeta i smijem se,stalno sam nasmijan na mom licu je samo sreca,ali je i unutra nije to lazni osmjeh to je onaj pravi istinski...Volim te seko moja maja i imas svoga bracu uvijek ovdje kraj sebe.

Ovaj dio posvecujem Velvet...pravi prijatelj za kojega sa sigurnoscu mozete to reci samo jednom pogledom ili jednom rijecju.Vrlo draga cura moj mali medo :) kada trebam zagrljaj ona to zna,kada trebam smijeh i to zna,cesto me iznenadi nekom ljepom slikom u komentarima sto me uvijek razveseli.Zna nekada se malo previse brinuti zbog nekih stvari,ali to je kjut onda takodjer vidim da mi se ne boji otvoriti svim srcem i da me voli i da mi vjeruje.Obozavam njene photoshopirane slike :).Uvijek ce naci nacin da se javi,zna proizvoditi kjut zvukove preko telefona lol...Volim njen smisao za humor,koji neki ne razumiju cak i ja nekad ne ali to je rijetko.Mislim da nekada voli putovati,snovima ajmo to tako nazvati ali zna kakva je realnost tako da ne zivi u tim snovima,a ljepo je sanjariti barem znas da si ziv i da imas osjecaje...za tebe naravno vrijedi isto kao za Blackena i Nikki...i ako se sjecas onoga nasega razgovora o rijeci "zauvijek" mislim da je ovo jedno na koje se mozes osloniti...

E sad dio posta za tetu DUST iliti ANGEL DUST...Dali ista trebam govoriti?Znamo se od kada sam otvorio prvi blog,sve zna i cita sve moje postove i glasovali smo jedno za drugo non stop za naj blog hehe...100% sam siguran najkomentiraniji blog,i sa razlogom.Postovi su uvijek iskreni i mnogi se "nadu" u njima ali opet su jedninstveni samo njeni...mozete se naci u jednoj recenici ali cijeli post je ONA...Uvijek dobije ono sto zeli,vjeruje u ljubav (svaka joj cast to je jedna od stvari u koje treba vjerovati).Obozava krila :) ali ja mislim da joj ne trebaju neka umjetna jer ona ima svoja prava andeoska krila :) hvala ti za svaki put kada si bila tu za mene nikada ti to necu zaboraviti...

E ovaj dio je posvecen mom prijatelju Hatebreederu koji je nedavno otvorio blog...jako dobar prijatelj,koji voli svoju curu Deu :) vjeruj mi prijatelju voli i ona tebe i drzi se nemoj mi se samo predavati...imas dva velika razloga za zivot i srecu a to su naravno Dea koja te voli i treba i Blacken koji ti je prijatelj godinama....

E sad dio za Dinchy...e to je osoba koju ovdje znam najduze...volim ju naravno kao prijateljicu i stvarno je jedna od najboljih osoba koje znam,luda je za Animeom,izumila je Dinizam (ima velike sanse da se i ostvari hehe) jednom i ne tako davno izgubila je nesto sto joj je jako puno znacilo i jos uvijek znaci,a ja samo zelim da to i nadje ja nemogu joj jako puno pomoci no znam da ce ga jednog dana ponovno cuti...ona zna sto ja pricam i tako ce da i ostane na mom blogu...ma evo ti jedna velika zvaljava pusetina pitjko jedna..(msg. i onda sam ja prase depresivno sad sam ti bio na blogu jooj jooj) cujemo se Dinchy e da i sad je probusila Nositj i sad je uber sexy ;) aj mwa OVER& OUT....

- 03:44 - Let me hear you whisper... (11) - You will only hear echoes that answer... - #

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (25)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BELIEVE IN FRIENDS THEY DO EXIST TRUST ME I KNOW...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ICQ 300591530
MSN silenceofdecember@hotmail.com
trenutno slusam
aaronlewis's Profile Page

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us