Mayday of Maylandia

petak, 12.09.2014.

Što sam ti ja, ako nisam...

 photo honey_in_the_sun_by_shitsurenshitatokara-d45ohqh_zpsfc346331.jpg
(photo by jaded-apocalypse)


Dok jutru otvaraš oči
ja sam ta zraka što budi te

dok sneno umivaš lice
ja sam ta ruka što miluje

dok tušem ispireš snove
ja sam ta voda što klizi

dok vruću otpijaš kavu
ja sam taj gutljaj u grlu

dok prvu pališ cigaretu
ja sam taj dah u plućima

dok posižeš žlicom za medom
ja sam to slatko na jeziku

dok ogrćeš kaput pred odlazak
ja sam taj zagrljaj topli

dok hodnikom hodaš ka izlazu
ja sam taj pod pod tvojim nogama

**********************************************
dok prstima dotičeš tipke
ja nisam taj broj kojeg biraš

**********************************************

i kao
sve sam ti nešto
a nisam...





- 13:24 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>