..like a rose on the grave of love..

nedjelja, 13.08.2006.

.. cak i kad je stvarno tesko.. pogledaj malo bolje.. zar ne vidis trag svjetlosti?


Image Hosted by ImageShack.us

Osjetila sam ovih dana jedan dio sebe na kojeg sam potpuno zaboravila da uopce postoji.. nekako sam ga vlastitim rukama izvukla iz sebe.. ona pozitiva, optimisticnost koja za vrijeme teskih dana i te kako dobro zna doci heh.. osjecam je negdje duboko u sebi i imam potrebu izvuci ju na vidjelo i pokazati ju razgolicenu pred cijelim svijetom.. Nisam sigurna kako se osjecam i sto bih sljedece trebala uciniti, il kako bih mogla ispraviti pogreske, no osjecam da ce sve biti u redu i nekako jedva cekam taj dan.. Jesam li izgubljena? Lutam li? Nesigurna sam u sebe? Bojim li se? Grijesim li ponekad? Sve od navedenog je tocno.. no nekako sam uspjela to okrenuti u vlastitu korist.. ako znas svoje probleme i di grijesis, onda to mozes i promijeniti i ispraviti, jel? Barem ja na to tako gledam ovih dana. I mada su ljudi prilicno zajebani i u zadnje vrijeme mi se kod njih dosta tog ne svidja, pa i kod mene same, mislim da se sve uvijek moze promijeniti ako to stvarno jako zelimo. Ljudi mogu uspjeti u svem, u cem god pozele.. no nikad, nikad ne smiju izgubit vjeru.. s vjerom mogu sve.. to sam sad shvatila.. Nesto mozes uciniti ispravno samo ako cvrsto vjerujes u to sto radis..
- 00:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.