..like a rose on the grave of love..

petak, 28.04.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

...
And when time is running out you wanna stay alive
We all live under the same sky
We all will live, we all will die
There is no wrong, there is no right
The circle only has one side
...

Image Hosted by ImageShack.us

...
Suddenly I was feeling depressed
I was utterly and totally stressed
Do you know you made me cry
Do you know you made me die
...
So take my hands and come with me
We will change reality
So take my hands and we will pray
They won’t take you away
They will never make me cry, no
They will never make me die
...

Image Hosted by ImageShack.us

...
C’mon c’mon no one can see you try
No one can see you cry
Thats sugarcane that tasted good
Thats freezing rain thats what you could
C’mon c’mon no one can see you cry
This sugarcane
This lemonade
This hurricane, I’m not afraid.
C’mon c’mon no one can see me cry
...

Image Hosted by ImageShack.us

...
That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
...
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
But that was just a dream
That was just a dream
...

Image Hosted by ImageShack.us

...
I get up put on the light, dreading the oncoming night
Scared to fall asleep and dream the dream again
Nothing that I contemplate, nothing that I can compare
To letting loose the demons deep inside my head
Dread to think what might be stirring, that my dream is reoccurring
Got to keep away from drifting, saving me from myself
...
I only dream in black and white, I only dream cause I’m alive
I only dream in black and white, to save me from myself
I only dream in black and white, I only dream cause I’m alive
I only dream in black and white, to save me from myself
Lost in a dream of mirrors, lost in a paradox
Lost and time is spinning, lost a nightmare I retrace
Lost a hell that I revisit, lost another time and place
Lost a parallel existence, lost a nightmare I retrace
...

Image Hosted by ImageShack.us

...
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
...

- 22:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.04.2006.

...I believe...after sunshine comes the rain...and when it's pouring down the only thing I feel is pain...


...slomljene misli unutar granica bilo kakvog postojanja...sadasnjost zapoceta u jos bliskoj proslosti... sva sjecanja i sva bol na okupu...zasto...trazim objasnjenje, trazim da mi netko da svoje zato na moje zasto...trazim...mir...
Image Hosted by ImageShack.us
...noc je...djevojka zarobljena u oceanima suza...svaki pokusaj da zaspi je uzaludan...cudno jer, po danu nije tako...mozda je crnilo pocelo utjecati na nju...trazi smisao u svakoj svojoj rijeci...jer u trenutku kad ih izgovara cine se tocnima, a sad...mozda i u njoj zivi neka njena druga odvojena licnost...najradje bi ju iscupala van da mogu...
Image Hosted by ImageShack.us
...i ona pokusava i ja pokusavam...prezivjeti zivot...mozda je vrijeme da naucim neke stvari...no ne svidja mi se nacin na koji se to desava...nekako boli...razara i slama, a zatim zeli zakrpati svaku prazninu...a svatko zna da savovi kad tad pocnu pucati...hm...praznina...nekad je dovoljno samo voljeti...osjecati ljubav u svakoj sitnici...a sad...jucer...danas...sutra...mozda sam se previse navikla na tu ogromnu kolicinu osjecaja u sebi....nebi ih htjela promijeniti no izgleda da se sve jednom promijeni...
Image Hosted by ImageShack.us
...neki se bore za samostalnost a neki protiv nje...i na kraju se od pretjeranog analiziranja dviju razlicitih strana vise nitko ne razumije...stat cu zbog tog...ne znam jos kako no nekako cu vec nauciti...samo da jos maknem suze i ponovno cu ozivjeti...jer nemoguce je da je bilo tko odjednom tako slab...samo jos jedna borba u nizu...
Image Hosted by ImageShack.us
...jer cudno je plakati zatvorenih ociju...truditi se zadrzati suze u sebi...ta vatrena hladnoca na licu...skoro sam i zaboravila kakav je to osjecaj....no vrijeme me ponovno podsjetilo...neshvatljivo jer ne pronalazim neki cvrst razlog...dovoljna je samo rijec da mi srusi tek netom poslozene karte...sve je moralo izgledati drugacije...ali hoce...potrudit cu se da hoce...vjerujem u to...probudila sam sjene noci i tihim im jecajem opisala svoju bol...mislim da su me razumjele...jer poklonile su mi san....jedino sto sam u tom trenutku trazila...
Image Hosted by ImageShack.us
- 12:30 - Komentari (25) - Isprintaj - #

subota, 01.04.2006.

..I walk alone through shapeless dreams..


Sakrila sam…tragove boli…tijelo se polako iscrpljuje, osjecam da snaga unutar mene polako nestaje…mozda je krivo ovo sunce, doslo je nekako neocekivano…nadala sam se ispunjenosti no praznina je ocito malo preduboka…

Image Hosted by ImageShack.us

Sakrila sam…suze unutar sebe…probala biti jaka, vidjeti u sebi ono sto su ponekad i drugi vidjeli…da li sam ponekad glumila? mislim da nisam…ne znam vise definirati glumu…mislim da je kriva tisina…da, nju okrivljujem…rusi vrata mojim mislima, razdire ih, dize me pa me spusta…ona…

Image Hosted by ImageShack.us

Sakrila sam…savove na ranama…udisala sam zrak no kao da sam udisala otrov…neka ubojita smjesa nesnalazljivosti nalazi se u meni…nedefiniran pojam…nepoznat…a ipak jak…a ja sam preslaba da ga iscupam iz sebe i dopustim da rane zacijele…

Image Hosted by ImageShack.us

Sakrila sam…odlucnost unutar sebe…prema strahu se postavljam kao prema nekom ogromnom divu…nepobjediv neprijatelj…zasto nikako da se sprijateljim s njime?…zar su i prijateljstva postala nedostizna?… sunce je danas ispruzilo svoju toplinu na vanjski svijet…a ja sam ostala unutar svoje sobe…

Image Hosted by ImageShack.us

Sakrila sam…rijeci unutar sebe…omotala osjecaje svilenom tkaninom i cvrsto je zavezala…kao da je to nesto sto mi pripada…a htjela bi i trebala to nekom pokloniti…no opet okrivljujem tisinu…i rijeci kao da su zaledjene, a ja ne znam kako da ih otopim…

Image Hosted by ImageShack.us

Sakrila sam…istinu unutar sebe…njezin ton prejako odzvanja u mojoj glavi…mozda ce papir biti dovoljan…jer i ovo malo sto je sad proizaslo iz mene vec je negdje daleko…

- 18:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.