Redpen https://blog.dnevnik.hr/redpen

srijeda, 04.05.2005.

Papa

Pročitah upravo kod Annie da me Boris u PC Chipu stavio među blogove koje vrijedi posjetiti, ali da ga rijetko ažuriram. O.K. sad mi je neugodno što nisam objavio post već mjesec i kusur dana. Propustio sam hrpu tema zahvalnih za pljuvanje po trenutnom establišmentu i za cinične komentare na račun istih. Pa, da se bar malo iskupim, evo drugog u jednom danu.
Izabralo novog papu. Prvo što su o njemu rekli na vijestima, ali i na ulici je bilo: Dobili smo papu koji je, pazi sad, konzervativan. Ma nemoj! Otkud to? Institucija koja postoji već dvije tisuće godina je izabrala za svog šefa, neki bi to nazvali predsjednika, čovjeka koji je konzervativnih nadzora. Čak su do mene i došli komentari ljudi koji se u popisu stanovništva izjašnjavaju kao vjernik - rimokatolik, da nije dobro da je papa tako staromodan.
Čudi me to. Pa zar je itko mislio da će papa postati osoba koja smatra da su žene ljudska bića koja su u svemu (ali baš u svemu!) jednaka muškarcima? Zar je itko mislio da će Zbor kardinala iznjedriti jednoga od svojih koji će reći da je kondom, a ne apstinencija i vjera, jedino preventivno sredstvo koje spašava ljude od sigurne smrti od side? Jel itko i na tren pomislio da će novi papa reći da su ljudi, koji više vole osobe svog spola, ljudi od krvi i mesa koji imaju pravo na svoju individualnost i pravo da ih društvo ne stigmatizira? Da li postoji i jedan čovjek koji je pomislio da će stvari s novim papom biti drugačije?
Iluzija je očekivati da će crkva koja svoja pravila nije mijenjala 2000. godina biti liberalna. Rimska crkva je dobila papu prema svojoj slici i prilici i točno onakvog kakvog i zaslužuje.

04.05.2005. u 23:03 • 16 KomentaraPrint#prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Zašto blogam

Kada plaćenim blogerima (popularno zvanima kolumnistima) promakne neka tema ili ju ne "obrade" po mom ukusu dobijem neutaživu potrebu odraditi to na svoj način

Čitajte me i komentirajte i na
pollitika

Meni cool blogovi

Megi
The Last Broadcast
Modesti Blejz
Pastoralni kupus
WinstonW
Zrinsko pismo
Plodovi zemlje
Annie De Meni
Pax et Discordia

Konkurencija

Jutarnji list
Večernji list
Novi list
Vjesnik
Slobodna Dalmacija

Primam poštu na:
redpen(at)net.hr