srijeda, 08.04.2009.

daj mi vina da se napijeeeem

Puca me PMS. Opće je poznato da u tom periodu grizem. Ko pobješnjeli hrčak, otprilike.
Nemam se na kaj požaliti, dapače, život mi je trenutno prejebeno savršen. Ovo jebeno tu stoji da bi se dobilo na jačini. Bez ironije, fakat.
Al ima stvari koje mi dižu tlak. Onak, jako. Mislim, kaže se - živi, i pusti druge da žive, al kaj kad ti drugi tebe ne puštaju? Stvarno, stvarno, stvarno ne podnosim očajnike. Jadnike, kako god ih poželjeli zvati.

Ne smatram da je osoba koja nije u vezi jadna. Daleko od toga. Meni je bilo sjajno solirati. Hah, sad ćete reći, pa što si onda u vezi? Jebiga, došao je i pomutio mi um, pa sam sad luda i zaljubljena. Ili ludo zaljubljena. Kako god poželite.
Eh, ali vidite, imam par poznanika (ne bih ih nazvala prijateljima jer ih ne poštujem dovoljno - koliko god ružno to zvučalo, ali tako je. jebiga kad sam iskrena) kojima je jedina preokupacija u životu naći curu. Redom su to osobe muškog roda, naime.
U početku sam se trudila pomoći, ali sam s vremenom odustala, shvativši da nema smisla. Naime, zamislite si, osoba vam cijelo vrijeme kmeči kako želi curu, da mu nađete neku frendicu i slično. Vi sa sobom van dovučete neku od slobodnih frendica, kakvih je jako malo, i upoznate ih, no on nije zadovoljan. Naime, kaj njemu znači to kaj ste ga upoznali? Ne, on očekuje da će ga dočekati plejbojeva zečica raširenih nogu kojoj će on odmah moći zabiti kurac u pičku. Jebiga, al tak je.
Jebeš to kaj lik nije ljepotan, jebiga, masa je takvih koji nemaju problema s nalaženjem cura (pobogu,moj ružni bivši je u vezi s manekenkom). Fora je u tome kaj ima sjeban stav koji ne mijenja. I pokušaš mu reći, no on to shvaća kao napad na sebe. Pa rekoh, puši kurac i zajebavaj nekog drugog. Hah, da ne zaboravim napomenuti, dotični je odjebao moju best frendicu jer mu nije našla curu, a s mojim je dečkom prekinuo komunikaciju na godinu dana, s javljanjem barem jednom mjesečno: "si mi našao curu?".
Druga pak spodoba javi mi se par godina nakon kaj smo se zadnji put vidli i objavi mi - "šteta kaj si se onda zbarila s onim likom, ja sam ti baš mislil upasti. bum na sljedećem rođendanu". Prvo sam mislila da je zajebancija, pa sam shvatila da nije, pa sam objavila da sam u vezi. Razočaranje, ali vrlo kratko, "aj da se nađemo, ti, taj tvoj kakogod i dofuraj mi neku frendicu". Dakle, nismo se vidjeli nekoliko godina, ponavljam! I nađemo se, zajebancija, dovedem frendicu, ali nije dovoljno dobra. Ovakva je i onakva. Čekaj malo...!!! Društvo se još poveća, a lik se priljepi za mene. Čekaj, vani sam s ekipom, kog vraga me odvlačiš?!
Ipak, žao ti je odjebat jadnika. Pa se nađete s njim opet. Ovaj put samo muško društvo. A čovjek se opet zaljepi za tebe. Opet pizdim i ljepim se na svog ljepotana, koji oh, jako pati zbog toga.
Pa nas zove na rođendan, pa ajd, bit ćemo pristojni, još čovjek najavio gomilu ekipe, mužikaše i svašta nešt, kad se pojavimo tamo na gej partiju. Ja jedina žena. Svi sjede, šute, a jadnik se priljepi za mene, pijan ko stoka, i ignorira postojanje mog dečka. Zapravo, ignorira postojanje čitavog društva. Ja pizdim, ljepim se na dragog i govorim, ne ostavljaj me samu. Kreten klekne kraj mene. To mi je bio jedan od gorih rođendana.
Na kraju se jado pijan ko stoka nekak stumbal niz stepenice i rođendan je završil. Znam da zvuči okrutno i odvratno, al bilo je olakšanje izaći iz te kuće. Osim toga, ostal je isti ko i prije. Na fejsbuku sam uglavnom na oflajn.
Kod njega mi je najviše diglo tlak to kaj stalno plače nad svojim životom, u depresiji je i svašta nešto. Kažem, moraš se sam htjeti izvući iz depre, na što me napadne da ga ja ne kužim. Kužim, itekako dobro. Jad jadni.

Ipak, moram malo kmečati. Imam ultraniski tlak, nemrem dati krv i osjećam se loše. Još gore, odbila sam sex danas jer nisam bila u stanju, pa si mislite. Svi mi savjetuju da ločem vino. A ne pije mi se.
Da...ispričavam se na nepovezanosti.

Enivej...idem. Pozdrav!

| 21:20 | Komentiraj (38) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © The devil inside - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (2)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Travanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (8)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (12)
Veljača 2009 (9)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Bla. Žlabr. Žvrlj. Tup.
Kaj mi se po mozgiću vrti.


usta, ops, prsti moji, hvalite me







the other: Moj kreativni

Photobucket


in case of emergency...pichzzz@gmail.com