razno al´ ne prazno

23.09.2009., srijeda

Golubica

Gdje su nestale sove?
Imali smo par sova u štaglju na selu...

Zvoni mobitel i prekida mi misli.
Mužić.

U komi.
Zlo mu je.
Malo prije je auto naletil na ženu u Av. Dubrovnik kod INE, a on je prošel pokraj na pol metra.
Užas.

Veli da je mrtva.
Ne miče se.

Sad sam i ja u komi...
Više mi sove nisu na pameti.

Što ti je život. Sad ga imaš, sad ga nemaš. U sekundi nestane. Puf i nema više...
To me je sjetilo na događaj od neki dan kad sam stajala na tramvajskoj stanici kod Botaničkog vrta. Na cesti je ležao mrtav golub. Pokupio ga auto. Ležao je tako, ležao. Auti su ga izbjegavali dok jedan nije prešao ponovno preko njega. Čula sam kako kosti krckaju pod gumama. Strava. Okrenula sam glavu.

Čovjek je zatim prelazio cestu. Došao do goluba i pokupio ga rukom. Došao do zelene kante za smeće, digao poklopac, primio goluba jednom rukom za jedno krilo, drugom za drugo i raširio ga, pregledavao ga sa svih strana, krv se s njega cijedila u kantu, a onda ga je bacio.

Postalo mi slabo.

Reči ćete kakve veze ima jadna nastradala žena s golubom. Ona je ljudsko biće, a golub je samo ptica. Kad zatvorim oči mogu je zamisliti kako leži na cesti, kao pregažena golubica...

- 10:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image and video hosting by TinyPic

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

razno al˙ne prazno

Svi pisu o tome sto im padne na pamet, pa cu i ja. Ak´ispadne prazno malo sam se zaj...., pardon!



Linkovi

mail - samo za hitne slučajeve

zveki5@yahoo.com